نخستین جشنواره گل و شیرینی مشهد برگزار می‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره گل و شیرینی همزمان با دهه ولایت و امامت در این کلان‌شهر، گفت: این جشنواره در بوستان ارم برگزار خواهد شد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری اولین جشنواره گل و شیرینی شهر مشهد همزمان با دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: با توجه به اینکه تمرکز و تاکید مدیریت شهری به برگزاری جشنواره‌ها در مناطق کم‌برخوردار است، بوستان ارم در منطقه چهار به این منظور انتخاب شده است.

وی افزود: بیش از ۷۰ المان گل، المان تعاملی و کاشت بیش از ۳۰ هزار بوته گل در گونه‌های شمعدانی، شمشاد، اطلسی و جعفری در بوستان ارم انجام می‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد خاطرنشان کرد: عرضه شیرینی توسط تولیدکنندگان از دیگر برنامه‌های جشنواره گل و شیرینی است و در کنار آن آموزش‌های شهروندی این معاونت از جمله هوشمندسازی و تفکیک پسماند، آموزش مباحث ایمنی و آتش‌نشانی، آموزش گل‌کاری و دیگر موارد انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: نخستین جشنواره گل و شیرینی مشهد از هجدهم تا بیست‌وهشتم تیرماه همزمان با پایان دهه ولایت و امامت، پذیرای زائران و مجاوران خواهد بود.

کد خبر 587013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.