آغاز تحقیقات قضائی درباره حلق‌آویزشدن خانواده ۵ نفره در نجف‌آباد

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از آغاز تحقیقات قضائی درخصوص ابعاد حادثه فوت خانواده‌ای پنج نفره در نجف‌آباد اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری اظهار کرد: عصر روز جمعه خبری مبنی بر حلق آویزشدن پنج نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان نجف‌آباد منتشر شد که از طریق تماس همسایگان با ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام شده بود.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله مأموران انتظامی به همراه دادستان شهرستان، پزشکی قانونی و سایر افراد مرتبط در محل وقوع حادثه حضور پیدا کردند و مشاهده شد که پنج نفر اعضای یک خانواده همگی حلق‌آویز شده بودند و به دلیل گذشت زمان اجساد فساد نعشی پیدا کرده بود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: بدون فوت وقت بررسی‌ها آغاز شده و درحال‌حاضر نیز یک تیم مجرب از مجموعه انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان و مرکز استان در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است اینکه با توجه به شواهد و بررسی اولیه در صحنه، مسئله وقوع قتل تاکنون مطرح نبوده و اعلام دستگیری فرد یا افرادی در این رابطه در فضای مجازی صحت ندارد؛ طبیعی است در بررسی و تحقیقات اولیه از افراد مرتبط و مطلع که از قبل با این خانواده در ارتباط بودند، ممکن است افرادی احضار شوند و اطلاعات لازم از آن‌ها اخذ شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری تصریح کرد: پس از حصول نتیجه درخصوص ابعاد مختلف این حادثه مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

کد خبر 586997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.