تحلیل تکنیکال رمزارز بیت کوین کش امروز ۱۸ تیرماه + نمودار و قیمت BCH

هر واحد از بیت‌کوین کش در این لحظه با قیمت ۱۰۹.۵۱ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۱,۵۹۴ تومان معادل ۳,۴۶۰,۰۹۵ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۸۱۹.۹۶ میلیون دلار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیت‌کوین کش با نماد اختصاری BCH با ارزش بازار حدود دو میلیارد دلار، در رتبه سی‌ام بازار قرار گرفته و سهم ۰.۲۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از بیت‌کوین کش در این لحظه با قیمت ۱۰۹.۵۱ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۱,۵۹۴ تومان معادل ۳,۴۶۰,۰۹۵ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۸۱۹.۹۶ میلیون دلار است. این رمزارز در ۲۴ ساعت اخیر کاهش دو درصدی داشته و براساس تحلیل تکنیکال انجام شده، پیش‌بینی روند نزولی را برای این رمزارز خواهیم داشت.

تحلیل تکنیکال بیت‌کوین کش

تحلیل تکنیکال رمزارز بیت کوین کش امروز ۱۸ تیرماه + نمودار و قیمت BCH

حمایت: ۷۶ دلار و کف کانال نزولی

مقاومت: ۱۵۲، سقف کانال نزولی و سطح ۲۷۱ دلار

پیش‌بینی: این رمزارز در یک کانال نزولی قرار گرفته در چند مرحله حرکت به سمت سقف کانال روند مجدد نزولی شده است. پیش‌بینی می‌شود که حرکت اصلاحی این رمزارز تا کف کانال فعلی تداوم یابد؛ یعنی تا محدوده ۷۶ سنت روند اصلاحی ما ادامه‌دار باشد. اگر به روند حجم معاملات روزهای اخیر دقت کنیم متوجه روند کاهشی آن نیز خواهیم شد و همین موضوع می‌تواند به تداوم روند نزولی قوت ببخشد.

ویژگی‌ها

تحلیل تکنیکال رمزارز بیت کوین کش امروز ۱۸ تیرماه + نمودار و قیمت BCH

(سیگنالی در خصوص خریدوفروش نیست. )

کد خبر 586974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.