معابر نجف‌آباد آرام‌سازی می‌شود

سرپرست مهندسی ایمنی و ترافیک شهرداری نجف‌آباد گفت: با توجه به افزایش صددرصدی آمار تصادفات جرحی و فوتی در این شهر، شهرداری مکلف به اجرای مصوبات قبلی شورای ترافیک شهرستان و اجرای طرح‌های آرام‌سازی است.

میثم کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش صددرصدی آمار تصادفات جرحی و فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهر نجف‌آباد به‌ویژه تصادف اخیر دو دستگاه موتورسیکلت در کمربندی شمال شهر که منجربه فوت سه نفر در صحنه تصادف و مجروح شدن دو نفر دیگر شد، با دستور ویژه استانداری جلسه شورای ترافیک شهرستان با حضور رئیس پلیس راهور استان به ریاست فرماندار ویژه شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

وی افزود: براساس اعلام نظر رئیس پلیس راهور شهرستان نجف‌آباد، تعدادی از مصوبات قبلی شورای ترافیک ازجمله طرح‌های آرام‌سازی شامل سرعت‌کاه‌ها و سرعت‌گیرها تاکنون اجرایی نشده است، بر همین اساس شهرداری مکلف به اجرای این مصوبات شد.

سرپرست مهندسی ایمنی و ترافیک شهرداری نجف‌آباد خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک و به منظور تأمین ایمنی شهروندان به‌ویژه عابران پیاده و دوچرخه‌سواران، موظف شد نقاط پرتصادف و ناایمن را برای پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش شناسایی کند.

کاظمی تاکید کرد: پس از شناسایی نقاط پرتصادف و ناایمن، شهرداری باید در اسرع وقت نسبت به اجرای سرعت‌کاه‌ها با هماهنگی و جزئیات مورد تأیید رئیس پلیس راهور، اقدام کند.

کد خبر 586967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.