پروژه برج‌های دوقلو اجحاف بزرگی در حق شهرداری است

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: پروژه برج‌های دوقلو، اجحاف بزرگی است که توسط شرکت معین کوثر در حق مجموعه شهرداری و شهر خرم‌آباد شده‌ است.

کیومرث منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال ۹۳ که شهردار منطقه‌سه بودم، بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان عوارض مجموعه برج‌های دوقلو طبق محاسبات سیستم جامع شهرسازی برآورد شد، درحالی‌که ارزش ملک خیابان انقلاب آن زمان ۱۰ میلیون تومان بود و قیمت کارشناسی شده زمین برج‌های دوقلو چهار میلیون تومان تخمین زده شد.

وی افزود: برج‌های دوقلو می‌توانست یک منبع درآمد پایدار برای شهر باشد، اما درحال‌حاضر یک زمین ساخته شده است درحالی‌که اگر زمین خام بود، ارزش بیشتری برای شهرداری داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد اضافه کرد: این یک اجحاف بزرگ در حق مجموعه شهرداری و شهر خرم‌آباد است؛ بنابراین شرکت معین کوثر باید این موارد را در نظر بگیرد و مسئله را به‌صورت مسالمت‌آمیز حل کند.

منصوری خاطرنشان کرد: براساس برآوردهای شهرداری عوارض قیمت ملک پایین‌تر از حد معمول و با درصد غیرمعقولی تعیین شده است و شرکت معین کوثر باید این موارد را در نظر بگیرد.

وی تصریح کرد: چنان‌چه اختلاف شهرداری و شرکت معین کوثر بر سر پروژه برج‌های دوقلو به‌صورت مسالمت‌آمیز حل شود، شهرداری می‌تواند ادامه عملیات اجرایی این سازه طراحی شده را از طریق یک شرکت سرمایه‌گذار دیگر ادامه دهد تا ضررهایی که به شهرداری و شهر خرم‌آباد طی این مدت وارد آمده است، جبران شود.

کد خبر 586964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.