تولید اولین اسکوترهای برقی بازیافتی با انرژی پاک

کمپانی Aike ادعا کرده است که به‌زودی اسکوترهایی برقی را طراحی خواهد کرد که به طور کامل از انرژی تجدیدپذیر برای حرکت خود بهره خواهد گرفت، ضمن این‌که مجهز به قابلیت‌ شارژ از طریق سیستم اتصال "یو اس بی سی" خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپانی Aike که در تولید اسکوتر و دوچرخه فعالیت می‌کند، با همکاری کمپانی اینترنت اشیا (Comudule) در نظر دارد اولین اسکوترهای برقی سراسر قاره اروپا را به بازارهای استونی وارد کند که تنها از انرژی تجدیدپذیر برای حرکت خود بهره خواهد گرفت. انتشار کربن ناشی از تردد اسکوترهای برقی جدید صفر خواهد بود که در نتیجه آن کاهش آلودگی هوا، پایداری و امنیت در سراسر استونی به طور قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت.

نکته جالب توجه این‌که از مواد بازیافتی که تامین‌کننده‌های محلی در نزدیک‌ترین مراکز پردازش پسماندها فراهم خواهند آورد در تهیه اسکوترهای برقی انتشار صفر کربن استفاده خواهد شد. کارکنان کمپانی Aike به طور کامل پسماندها را مورد بررسی قرار خواهند داد و از کیفیت آن‌ها قبل از استفاده مطمئن خواهند شد؛ چرا که پسماندها، ۹۲ درصد مواد اصلی سازنده اسکوترهای جدید را تشکیل خواهد داد، ضمن این‌که به همین میزان نیز قابل بازیافت خواهد بود.

تولید اولین اسکوترهای برقی بازیافتی با انرژی پاک

گزارش‌ها حاکی است که همه ساله بیش از پنج میلیون دوچرخه الکتریکی در سراسر اروپا به فروش می‌رود که تنها ۵۰ درصد آن در خود قاره تولید می‌شود. جالب است بدانید که تعداد اسکوترهای برقی خریداری شده در اروپا نیز سالانه به بیش از یک میلیون مورد می‌رسد اما تاکنون هیچیک از کمپانی‌های قاره به تولید این نوع اسکوترها نپرداخته است. از سوی دیگر، تقاضای اسکوترهای برقی همواره در میان مردم در حال افزایش است که همین امر کمپانی استونیایی Aike را به تولید اولین اسکوترهای برقی پاک سوق داده است.

اسکوترهای برقی تجدیدپذیر جدید در مقابل آب از مقاومت کافی برخوردار خواهد بود، ضمن این‌که طراحی آن‌ها به گونه‌ای انجام شده است که به راحتی از سطوح مختلف، با سرعت کافی عبور کند و در نتیجه ایمنی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. اسکوترهای برقی جدید در صورت شارژ کامل، می‌تواند مسیری ۴۰ کیلومتری را سپری کند و این در حالی است که باطری آن‌ها قابل تعویض است که همین امر، زمان لازم برای شارژ دوباره را به صفر می‌رساند.

استفاده از اینترنت اشیا در اسکوترهای تجدیدپذیر جدید به ایجاد یک جی‌پی‌اس ضد سرقت در آن‌ها منجر خواهد شد که این امر به امنیت آن‌ها در مقابل افراد سودجو کمک زیادی خواهد کرد. علاوه بر این، اینترنت اشیا دسترسی کاربران را به نرم‌افزارهای مختلف کمپانی Aike امکان‌پذیر خواهد کرد و در نتیجه آن، افراد هنگام مواجهه با مشکلات احتمالی از حمایت‌های راه دور کمپانی بهره‌مند خواهند شد.

تولید اولین اسکوترهای برقی بازیافتی با انرژی پاک

کد خبر 586963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.