رفع مشکلات نجف‌آباد دغدغه مدیریت شهری

سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف‌آباد گفت: برخی افراد دغدغه توسعه شهر را دارند و در جلسات مردمی شرکت و مشکلات را مطرح می‌کنند، به شهروندان این اطمینان را می‌دهیم که مدیران و مسئولان در تلاش برای رفع مشکلات مناطق پنج‌گانه هستند.

اسماعیل آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دوشنبه _سیزدهم تیرماه_ اعضای شورای اسلامی شهر نجف‌آباد و مدیران شهری منطقه چهار، به منظور دیدار با شهروندان فیروزآباد و بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات آن منطقه در مسجد جامع فیروزآباد حضور یافتند.

وی افزود: در این دیدار مردمی سوالات و نظرات شهروندان به صورت کتبی جمع‌آوری شد و سپس اعضای شورای اسلامی و مدیر منطقه چهار به تک تک این سوالات پاسخ دادند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف‌آباد با بیان اینکه اجرای بلوک‌فرش بلوار ظفر، درخواست سالن ورزشی، بهسازی و نوسازی پارک فیروزه و سرویس‌های بهداشتی آن، ایمن‌سازی وسایل بازی پارک، اصلاح چهارراه چناران، سرعت‌گیر مقابل مدارس، آسفالت معابر و تعیین وضعیت قبرستان وقفی فیروزآباد از جمله مطالبات مطرح شده در این نشست بود، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر همواره نقطه قوت خود را داشتن ارتباط مؤثر با شهروندان می‌داند؛ چرا که مشکلات محله‌ها دقیق‌تر احصا و رفع خواهد شد.

آخوندی اضافه کرد: برخی افراد دغدغه توسعه شهر را دارند و در جلسات مردمی شرکت و مشکلات را مطرح می‌کنند، به شهروندان اطمینان می‌دهیم مدیران و مسئولان عدالت‌محوری را سرلوحه کار خود قرار دادند، همچنین لازم است بدانیم تمام مناطق پنج‌گانه در نظر شوری اسلامی شهر یکسان خواهد بود.

کد خبر 586960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.