تعامل شهرداری و شرکت برق برای رفع مشکلات پروژه پل اتصال تابان به آسمان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای این کلان‌شهر در خصوص رفع مشکلات احداث پل روگذر اتصال بلوار تابان به آسمان، گفت: مقرر شد این شرکت نسبت به در نظر گرفتن پیمانکار اقدام کند و هزینه‌ها در حساب‌های بین شهرداری و شرکت برق منطقه‌ای تهاتر شود.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیرو بازدید اخیر شهردار و مدیران شهری اصفهان از پروژه پل روگذر اتصال بلوار تابان به آسمان واقع در منطقه ۱۴ شهرداری و تاکید بر رفع مشکلات و تاسیساتی که بر روند اجرای پروژه تأثیر گذاشته است، جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان برگزار و مقرر شد این شرکت تا نیمه مردادماه طرح شابلن‌ها را جهت نصب به عوامل اجرایی پروژه ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد طرح فونداسیون پنج دکل تلسکوپی و دو دکل معمولی تا پایان ماه جاری از طرف شرکت برق و طرح و نقشه سه دکل تا تاریخ دهم مردادماه تحویل عوامل اجرایی کارگاه شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان اضافه کرد: در جلسه برگزار شده با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای، مقرر شد جهت اجرای فونداسیون‌ها ناظر شرکت برق معرفی شود و تا نیمه مردادماه بولت‌های مورد نیاز فونداسیون‌ها توسط این شرکت تهیه شود.

وی ادامه داد: مقرر شد شرکت برق منطقه‌ای نیز نسبت به در نظر گرفتن پیمانکار مورد نیاز، اقدامات لازم را انجام داده و هزینه‌های اعلامی از طرف این شرکت پس از تأیید شهرداری اصفهان، در حساب‌های فی‌مابین شهرداری و شرکت برق منطقه‌ای تهاتر شود.

کد خبر 586944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.