نیوکاسل مشتری ستاره رئال‌مادرید شد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _شنبه هجدهم تیرماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل

* نیوکاسل یونایتد در آستانه ورود به بازار نقل و انتقالات تابستانی و ورود به رقابت برای جذب مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید است.

* چلسی به تصمیم‌گیری درمورد آینده کوتاه‌مدت یا بلندمدت، بازیکنان جوان Levi Colwill و Armando Broja نزدیک نیست. این درحالی است که که هر دو بازیکن، باشگاه‌های متعددی را خواهان خود می‌بینند که علاقه‌مند به بستن قراردادهای قرضی یا دائمی هستند.

* ژوزه مورینیو، سرمربی آ اس رم متقاعد شده است که پائولو دیبالا مهاجم آزاد تنها مهاجمی است که می‌تواند به آنها کمک کند تا قدمی به جلو بردارند.

* عمر ریچاردز قرار است با قراردادی ۱۰ میلیون پوندی از بایرن مونیخ به بازیکن بعدی تیم ناتینگهام فارست و استیو کوپر تبدیل شود.

سان

* طبق گزارش‌ها، وین رونی اسطوره منچستریونایتد ممکن است به تیم دی سی یونایتد بازگردد و گزارش‌ها حاکی از آن است که او سرمربی بعدی لیگ MLS خواهد شد.

* بر اساس گزارش‌ها، گفته می‌شود که آرسنال سخت تلاش می‌کند تا لوکاس پاکئتا هافبک خود را به تیم فوتبال لئون فرانسه بفروشد.

* گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که منچستریونایتد پس از انصراف اینترمیلان از جذب پائولو دیبالا، به عنوان «بازیکن آزاد» حالا برای جذب این ستاره آرژانتینی شانس بالایی خواهد داشت.

دیلی تلگراف

* چلسی در حال نهایی کردن قرارداد ۴۵ میلیون پوندی خود برای جذب رحیم استرلینگ مهاجم منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس است، اما هنوز بر سر مبلغی برای بازگشت ناتان آکه به استمفوردبریج به توافق نرسیده است.

نیوکاسل مشتری ستاره رئال مادرید شد!

تایمز

* اریک تن هاخ با برایان برابی مهاجم لایپزیگ، که زیر نظر خودش در آژاکس کار می‌کرد، در مورد انتقال احتمالی با مبلغ ۱۳ میلیون پوند به اولدترافورد صحبت کرده است.

گاردین

* گزارش شده است که باشگاه لیگ برتری که بازیکنش روز دوشنبه به ظن تجاوز بازداشت شد، پاییز گذشته از این اتهامات اطلاع داشت اما به او اجازه داد به بازی کردن ادامه دهد.

* پس از اینکه باشگاه‌های لیگ برتر از طریق قانونی رأی دادند که حکم می‌کند همه اعضا باید تا شروع فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ یکی از آنها را اجرا کنند، برنتفورد آکادمی خود را دوباره باز می‌کند، زنبورها آکادمی خود را بستند و به دلیل هزینه‌ها به شکل تیم "B" روی آوردند.

دیلی میرر

* بارسلونا در جنگ قدرت بر سر نقل و انتقالات است و سرمربی ژاوی که ناامید از حفظ بازیکن آزاد خود (عثمان دمبله) است و مدیر ورزشی متئو آله مانی، رافینیا وینگر لیدز یونایتد به بازیکن فرانسوی ترجیح می‌دهد، با این حال، ژاوی به عنوان سرمربی تیم، وضعیت هر دو قرارداد را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

* اریک تن هاخ به قدری تحت تأثیر تمرینات چارلی ساواژ و زیدان اقبال، جوانان منچستریونایتد قرار گرفت که نام آن‌ها را به تور تمرینی منچستریونایتد برای سفر به خاور دور و استرالیا اضافه کرده است.

دیلی اکسپرس

* ژوزه مورینیو، سرمربی رم، ۱۰ سال است که به ویلفرد زاها، وینگر کریستال پالاس علاقه دارد و او حالا او به جذب وی برای تیم خود فکر می‌کند.

نیوکاسل مشتری ستاره رئال مادرید شد!

دیلی رکورد

* گری رووت، سرمربی دسته دومی میلوال، تصمیم زک لاولیس برای رد پیشنهاد بستن قرارداد برای پیوستن به رنجرز که او ادعا می‌کند "گامی به عقب" است را به شدت انتقاد کرده است.

* تیم فوتبال سلتیک پس از وینیسیوس سوزا که به صورت قرضی از SK Lommel بلژیک به اسپانیول می‌رود، توجه خود را به محمد ابوفانی هافبک مکابی حیفا رژیم صهیونیستی معطوف کرده است‌

سان اسکاتلند

* پس از گزارش‌هایی مبنی بر توافق هلاس ورونا با قراردادی سه میلیون پوندی برای امضای قرارداد با "جاش دویگ"، مدافع چپ هیبرنیان، حالا در آستانه انتقال به ایتالیا است.

* تیم بلندپرواز "اوپن گل برومهیل" که در لیگ دسته پنجم اسکاتلند حضور دارد، "کرک برادفوت" مدافع سابق رنجرز را به خدمت گرفته است.

کد خبر 586928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.