مسی و سوارز در آمریکا هم‌تیمی می‌شوند؟

با توجه به اینکه یک مهاجم باتجربه اروگوئه‌ای به‌دنبال یک باشگاه جدید است، گمانه‌زنی‌های زیادی درمورد آینده او وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لوئیس سوارز پس از اینکه در ماه مه ۲۰۲۲ اتلتیکومادرید را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرد، همچنان در بلاتکلیفی است. او قبلاً اعتراف کرده بود که دیدار مجدد با لیونل مسی در اینترمیامی جذابیت زیادی برای او دارد، اما به نظر می‌رسد که این احتمال حداقل در حال حاضر کاملاً از بین رفته است.

سوارز و مسی در بارسلونا بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ جام‌های متعددی ازجمله چهار قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند.

او در شرایط سختی نیوکمپ را ترک کرد و دوست نزدیکش مسی با انتشار پستی احساسی و انفجاری در اینستاگرام از او حمایت کرد که شامل این جمله بود: دیدن تو با پیراهن دیگری عجیب خواهد بود و خیلی چیزهای دیگر؛ مثل بازی مقابل تو در زمین. شما سزاوار خداحافظی متناسب با شخصیت خود بودید، شما یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه هستید، کسی که دستاوردهای بزرگی برای تیم و در سطح فردی به دست آورد.

آیا سوارز و مسی می‌توانند در اینترمیامی دوباره هم‌تیمی شوند؟

سوارز به شدت با انتقال به MLS در میان پیشنهادات مبنی بر اینکه او می‌خواهد پس از ۳۵ سالگی در ایالات متحده دوران حرفه‌ای خود را به پایان برساند، مرتبط بود. نشریه آمریکای لاتین DIRECTV Sports ادعا کرد که مسی زمانی که در ۳۰ ژوئن بازیکن آزاد شود، قراردادی در سال ۲۰۲۳ با اینتر میامی امضا خواهد کرد. البته اطرافیان مسی این خبر را از طریق روزنامه فرانسوی Le Parisien تکذیب کردند. آن‌ها گفتند این خبر کاملاً نادرست است. لئو هنوز در مورد آینده خود تصمیم نگرفته است.

اکنون سوارز نیز هرگونه احتمال دیدار مجدد این دو دوست را به زودی در اینترمیامی رد کرده است. با مسی در اینتر میامی بازی کنید؟ «این واقعی نیست. چیزهای زیادی گفته می‌شود. ما بازیکنان نمی‌توانیم ۲۴ ساعت شبانه روز بیرون برویم تا حرف‌های آن‌ها را انکار کنیم. به آن‌ها اجازه می‌دهیم صحبت کنند؛ به آن‌ها اجازه می‌دهیم بگویند لئو آینده خود را در پاریس دارد سپس نمی‌دانم کجا می‌خواهد بازنشسته شود.»

سوارز به Último al Arco de Sport 890 گفت: «من پروژه خود را دارم که اکنون در سطح ورزشی است و سپس آن را با خانواده‌ام در میان می‌گذارم. سپس هر دو در نهایت در بارسلونا زندگی کنیم؟ بله چون ما دوست هستیم، خانواده‌ها دوست هستند. اما از آنجا به داشتن یک پروژه ورزشی با هم آن‌ها حدس و گمان می‌زنند، زیاد صحبت می‌کنند، زیاد می‌فروشند. آن‌ها باید آن را رها کنند.»

سوارز احتمالاً فصل آینده کجا می‌تواند بازی کند؟

اعتقاد بر این است که لوئیز سوارز سه پیشنهاد برای ماندن در اروپا دارد. او به استون ویلا پیوند خورده بود، جایی که او دوباره با هم تیمی سابق لیورپول استیون جرارد متحد می‌شد. او فاش کرد که چند پیشنهاد برای ادامه در اسپانیا نیز دارد و در حال ارزیابی آن‌هاست.

او گفت: «اسپانیا؟ بدیهی است که یکی از آن‌ها میراث بزرگی در اینجا به جا گذاشته است، به حرفه‌ای که در اینجا داشته‌ام بسیار افتخار می‌کنم. پیشنهاداتی از اینجا دریافت کرده‌ام، اما هنوز در حال تجزیه و تحلیل آن‌ها هستم. می‌خواهم این پروژه را ببینم که بتوانم در سطح بالایی رقابت کنم.»

این بازیکن اروگوئه‌ای برای پیوستن به ریور پلاته در آرژانتین تبلیغ می‌شد اما این حرکت پس از شکست این تیم در مرحله یک هشتم نهایی کوپا لیبرتادورس شکست خورد. سپس مهاجم برای یک حرکت احتمالی با ناسیونال دوران کودکی خود معاشقه کرد.

او گفت: اگر به احتمال ریور فکر کنم و هیجان‌زده شوم، درمورد ناسیونال که خانه من بود، همین اتفاق می‌افتد. از اینکه رهبران ناسیونال حتی با من تماس نگرفتند تا وضعیتم را بدانند تعجب کردم. یک بازیکن به عشق نیاز دارد؛ ریور آن را به من می‌داد و ناسیونال می‌توانست آن را امتحان کند.

کد خبر 586909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.