هدفون باسئوس Bowie H1 با قابلیت جدید معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدفون باسئوس Bowie H1 با عمر باتری ۷۰ ساعته و قابلیت حذف نویز فعال معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌تازگی جدیدترین هدفون Baseus با نام Bowie H1 معرفی شد. این محصول ساختاری شبیه ایرپاد مکس اپل دارد و از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد. عمر باتری این هدفون ۷۰ ساعته است از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و نرخ تأخیر بسیار کمی دارد. این هدفون از درپوش‌های مستطیل شکل صاف و گرد بهره می‌برد؛ بنابراین ممکن است برای برخی افراد یادآور ایرپاد مکس اپل باشد.

هدفون باسئوس Bowie H1 از AAC و SBC پشتیبانی می‌کند، اما هنوز تراشه داخلی به کار رفته شده در آن مشخص نیست. این محصول از درایورهای ۴۰ میلی‌متری بهره‌مند شده است؛ توانایی حذف نویز آن نیز تا ۴۰ دسی‌بل رتبه‌بندی شده است. انرژی مورد نیاز هدفون ذکر شده با استفاده از یک باتری ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود؛ کاربران برای شارژ کردن آن می‌توانند از درگاه USB-C استفاده کنند.

شرکت تولید کننده ادعا می‌کند که با هر بار شارژ کامل هدفون Bowie H1 در حالت غیرفعال بودن ANC و تنظیم سطح بلندی صدا روی ۷۰ درصد، می‌توان تا ۷۰ ساعت با آن کار کرد. در غیر این صورت میانگین عمر باتری این محصول به ۴۰ ساعت کاهش پیدا می‌کند. باسئوس اعلام کرده است که باتری این محصول فقط با ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند تا ۱۰ ساعت دوام بیاورد، شارژ کامل آن تقریباً یک ساعت طول می‌کشد.

هدفون باسئوس Bowie H1 در رنگ‌های خاکستری و سفید در دسترس کاربران قرار گرفته شده است؛ قیمت این محصول ۹۸.۳۸ دلار ارزیابی شده است البته درحال‌حاضر با تخفیف اولیه با قیمت ۶۸.۹۷ دلار به فروش می‌رسد.

کد خبر 586826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.