بارسلونا منتظر پاسخ بایرن مونیخ است!

به نظر می‌رسد سران تیم فوتبال بارسلونا آخرین پیشنهاد خود را برای جذب روبرت لواندوفسکی به بایرن مونیخ ارائه کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خوان لاپورتا رئیس باشگاه تأیید کرد که بارسلونا پیشنهادی برای روبرت لواندوفسکی ارائه داده و غول‌های لیگ اسپانیا اکنون منتظر پاسخ بایرن مونیخ هستند.

مهاجم ملی پوش لهستانی این واقعیت را پنهان نکرده است که در ۳۳ سالگی، پس از ۱۲ سال درخشان با بوروسیا دورتموند و قهرمان فعلی بوندس لیگا، به دنبال یک چالش جدید در خارج از آلمان است.

علاقه بارسا برای اولین بار در بهار ظاهر شد، زمانی که مشخص شد برنده دو بار جایزه بهترین فیفا در حال بررسی تغییر شرایط فوتبالی خود است و اکنون یک رویکرد رسمی برای تضمین امضای او انجام شده است.

آیا بارسلونا روبرت لواندوفسکی را به خدمت خواهد گرفت؟

لاپورتا تمایلی ندارد که شانس موفقیت بارسا در پیشنهاد لواندوفسکی را جلب کند، اما امیدوار است که در نیوکمپ، بازیکنانی در سطح را در اختیار داشته باشد.

او در مورد ارتباط با لواندوفسکی به خبرنگاران گفته است: "بارسا ۱۲۵ ساله می‌شود و کمتر باشگاهی وجود دارد که سابقه‌ای مانند ما داشته باشد. ما به بایرن احترام می‌گذاریم. می‌دانید که ما برای او پیشنهاد داده‌ایم و منتظر پاسخ هستیم. ما از تلاش این بازیکن قدردانی می‌کنیم.»

آیا فروش بازیکنان در بارسلونا برنامه ریزی شده است؟

در حالی که لاپورتا دنبال ورود لواندوفسکی از درب باشگاه است، بلوگرانا در کنار ورودی هاس احتمالی، خروجی‌ها را نیز برنامه ریزی می‌کنند.

کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی، یکی از مدافعانی است که می‌توان آن را جدا شده دانست، تاتنهام در حال نزدیک شدن به بستن قرارداد قرضی یک فصله برای مدافع وسط ۲۷ ساله است.

جوردی کرویف، مدیر ورزشی گفته است: «خروج لنگله نزدیک است. زمانی که همه چیز مشخص شد، آن را رسمی می‌کنیم.

"وظیفه ما این است که تا جایی که ممکن است به مربی بازیکن تاپ بدهیم تا او از سلاح‌هایی که مناسب می‌داند استفاده کند. ما باید یک تیم رقابتی بسازیم که مربی را به فکر وادار کند."

جرارد پی که در بارسلونا می‌ماند؟

با توجه به اینکه لنگله در حال خروج است و انتظار می‌رود ساموئل اومتیتی در این زمینه از او پیروی کند، بارسلونا با جذب آندریاس کریستنسن، ستاره سابق چلسی به عنوان بازیکن آزاد، برای تقویت خط دفاعی خود حرکت مثبتی انجام داده است.

او به اریک گارسیا و رونالد آرائوخو در ترکیب ژاوی می‌پیوندد، در حالی که لاپورتا اصرار دارد که جرارد پی که، برنده ۳۵ ساله جام جهانی، نقشی محوری در ترکیب بلوگرانا در فصل آینده خواهد داشت.

لاپورتا در مورد یک بازیکن مستحکم گفت: "او واضح است که می‌خواهد فصل خوبی داشته باشد."

از نقطه نظر فنی، مربی کارهایی را که باید انجام دهد ارزیابی می‌کند، اما در سطح شخصی، پی که به من گفته است که می‌خواهد در سطح خوبی عمل کند. او مانند کاپیتانی که هست نقش جذب خریدهای جدید را ایفا خواهد کرد."

کد خبر 586786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.