بایرن مونیخ در پی جذب ستاره یوونتوس!

سران تیم فوتبال بایرن مونیخ شدیدا در پی جذب‌ مدافع میانی یوونتوس هستند، این درحالی است که خود دی لیخت هم خواهان‌ پیوستن به غول های آلمانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بایرن مونیخ قصد دارد یک پیشنهاد رسمی برای ماتیاس دی لیخت مدافع یوونتوس ارائه دهد، مدافع یوونتوس البته مورد توجه چلسی نیز قرار گرفته است.

طرف آلمانی با باشگاه تورینی تماس گرفته است و در حال مذاکره بر سر خرید این مدافع است. قرارداد این مدافع میانی با یوونتوس دو سال دیگر به پایان می‌رسد و احتمال تمدید آن در روزهای اخیر کاهش یافته است.

از علاقه بایرن به دی لیخت چه می‌دانیم؟

بایرن قرار است برای دی لیخت پیشنهادی به ارزش ۹۰ میلیون یورو (۷۶ میلیون پوند/۹۱ میلیون دلار) ارائه دهد. قهرمان بوندسلیگا مایل به پرداخت ۷۵ میلیون یورو (۶۳ میلیون پوند / ۷۶ میلیون دلار) با ۱۵ میلیون یورو (۱۳ میلیون پوند / ۱۵ میلیون دلار) پاداش است. یوونتوس آماده فروش این ملی پوش هلندی در تابستان یا سال آینده است زیرا نمی‌خواهد او را در سال ۲۰۲۴ مجانی از دست بدهد.

مائوریتزیو آریوابنه، مدیرعامل آن‌ها به نشریه توتو اسپورت گفت که دی لیخت نمی‌خواهد در باشگاه بماند: «امروز حفظ بازیکنی که می‌خواهد برود غیرممکن است. همیشه موضوع پول نیست و اگر کسی بخواهد برود، فقط به او نگویید: "مشکلی نیست تو می‌توانی بروی".

چلسی هم دی لیخت را می‌خواهد

بایرن تنها تیم مدعی جذب ستاره سابق آژاکس نیست. اکثر رسانه‌ها این هفته تأیید کردند که چلسی در رقابت برای جذب او، از بایرن جلوتر است، زیرا مذاکرات با همتایان ایتالیایی خود را از ماه گذشته آغاز کرده است.

تیم تورینی در ابتدا امیدوار بود که حدود ۱۲۰ میلیون یورو (۱۰۳ میلیون پوند / ۱۲۴ میلیون دلار) برای دی لیخت دریافت کند، اما پس از جذب او از آژاکس در سال ۲۰۱۹، به بازگشت سرمایه اولیه ۸۰ میلیون یورویی خود (۶۹ میلیون پوند / ۸۲ میلیون دلار) رضایت داد.

دی لیخت از زمان انتقال به ایتالیا از سه سال پیش تاکنون ۱۱۷ بازی برای یووه انجام داده و ۸ گل به ثمر رسانده است.

کد خبر 586784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.