جانشین رونالدو در منچستریونایتد مشخص شد!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلستان خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که‌ خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ جمعه هفدهم تیر ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

تایمز:

* بر اساس گزارش‌ها، سران تیم فوتبال چلسی در حال مذاکره با منچسترسیتی برای بازگرداندن مدافع میانی سابق خود ناتان آکه به باشگاه هستند.

دیلی اکسپرس:

* منچستریونایتد در حال نزدیک‌تر شدن به بستن دو قرارداد با لیساندرو مارتینز، مدافع آژاکس و آنتونی وینگر آژاکس است و هر دو بازیکن مشتاق انتقال به اولدترافورد هستند.

دیلی میرر:

* پس از اینکه جو گومز روز گذشته، پنجشنبه، ماندن خود در آن فیلد را تأیید کرد، نبی کیتا و دیوگو جوتا در ردیف‌های بعدی برای تمدید قراردادهای خود با لیورپول هستند.

* طبق گزارش‌ها، ماتیاس دی لیخت مذاکرات با چلسی را به حالت تعلیق درآورده است، زیرا او منتظر پیشنهاد رسمی از مقصد مورد علاقه اش بایرن مونیخ است.

جانشین رونالدو در منچستریونایتد مشخص شد!

* طبق گزارش‌ها، فیفا قرار است تأیید کند که مشروبات الکلی در طول بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به هواداران عرضه نخواهد شد.

* در صورتی که کریستیانو رونالدو مهاجم منچستریونایتد برای دومین بار و تابستان امسال از این باشگاه جدا شود، از ویسام بن یدر مهاجم موناکو به عنوان یک مدعی جدی برای جانشینی فوق ستاره پرتغالی نام برده می‌شود.

* در میان علاقه مندی بزرگان اروپا به مدافع انگلیسی، چلسی قرار است مذاکرات خود را با ریس جیمز بر سر عقد قرارداد جدید آغاز کند. این درحالی است که رئال مادرید و منچسترسیتی علاقه مند به مدافع آبی‌ها هستند.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که آرسنال برای جذب ادون ژگروا، وینگر تیم فوتبال لیل و کشور کوزوو، پیشنهادی ارائه داده است. او بازیکنی است که ادن هازارد جدید لقب گرفته است.

* توماس توخل، سرمربی چلسی، مالکان جدید باشگاه را تحت فشار قرار می‌دهد تا پرسنل کیمپمبه، مدافع پاری سن ژرمن را با مبلغی بیش از ۵۰ میلیون پوند به خدمت بگیرند.

* بارسلونا پس از ارائه پیشنهاد ۳۴ میلیون پوندی برای مهاجم لهستانی، روبرت لواندوفسکی، اکنون منتظر پاسخ بایرن مونیخ است.

* پس از اینکه لوئیز سوارز تأیید کرد شرایط قرارداد بستن او برای بازی در لیگ آرژانتین و تیم ریورپلاته به هم خورد، باشگاه‌های لیگ برتر در حالت آماده باش برای پیشنهاد به او قرار گرفته‌اند.

جانشین رونالدو در منچستریونایتد مشخص شد!

ایندیپندنت:

* روری مک ایلروی گلف باز مطرح انگلیسی، از مقامات و مسئولان تور LIV و تور PGA خواسته است تا برای مشکلات عدیده این رشته ورزشی، مذاکرات پیشرفته و مؤثر تری انجام دهند.

دیلی میل:

* چلسی به عنوان رقیب جدی منچستریونایتد در رقابت برای جذب فرنکی دی یونگ، هافبک بارسلونا ظاهر شده است و مایل است مارکوس آلونسو و سزار آزپیلیکوئتا را در یک معامله، مبادله کند.

جانشین رونالدو در منچستریونایتد مشخص شد!

* گابریل ژسوس می‌خواهد "همه چیز" را در آرسنال به دست آورد و امیدوار است از تیری آن ری اسطوره توپچی‌ها، در این مسیر الگوبرداری کند.

* طبق اعلام رسانه‌ها، فابیو سیلوا مهاجم تیم فوتبال ولوز قرار است با قراردادی قرضی یک فصل به باشگاه اندرلخت بلژیک بپیوندد.

سان اسکاتلند:

* کاراموکو دمبله امیدوار است به آنگه پستکوگلو، سرمربی سلتیک، نمایش‌های خوبی را که پس از انتقال به فرانسه با باشگاه برست در لیگ ۱ نتوانسه بود نمایان کند، حالا نشان دهد.

* تیم فوتبال گلاسکو رنجرز قصد دارد تام لارنس بازیکن تیم ولز را که پس از ترک دربی کانتی بازیکن آزاد است، به خدمت بگیرد

دیلی رکورد:

* تیم فوتبال "میلتون کینز دونز" به دنبال "جاش مک‌پیک" وینگر گلاسکو رنجرز است که در مراحل اولیه تور پیش‌فصل این باشگاه به شکل فوق‌العاده ای پرتوان ظاهر شده است.

کد خبر 586777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.