دراگان اسکوچیچ بالاخره رفتنی می‌شود؟

به نظر می‌رسد دراگان اسکوچیچ در نهایت از هدایت تیم‌ملی فوتبال ایران کنار خواهد رفت و کارلوس کی‌روش شانس بیشتری برای سرمربی‌گری تیم‌ملی فوتبال کشورمان دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تغییر سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان در آستانه جام‌جهانی قطر جدی‌تر از همیشه و در حال نهایی‌شدن است. اعضای کمیته‌فنی فدراسیون شامل ابراهیم قاسمپور، علی اصغر مدیرروستا، مرتضی محصص، میرشاد ماجدی، نادر عزت اللهی، پرویز مظلومی و چند نفر دیگر در نشستی در وزارت ورزش‌وجوانان حاضر شده و از آن‌ها درباره تغییرات در نیمکت تیم‌ملی فوتبال ایران نظرخواهی شده است.

موضوع جلسه البته در خصوص حمایت از تیم‌ملی بوده اما پس از شروع صحبت‌ها، بحث به مسئله تغییر سرمربی تیم‌ملی و همچنین نظرات وزارت ورزش‌وجوانان و نهادهای بالاتر مبنی بر حضور کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران تغییر یافته است.

پس از آنکه اغلب کارشناسان به این باور رسیدند که تیم‌ملی هیچ آینده‌ای با دراگان اسکوچیچ ندارد. مسئولان عالی رتبه ورزش ایران خواهان بازگشت کارلوس کی‌روش شدند و عده‌ای در تلاش هستند مانع این اتفاق شوند.

اما از خیابان سئول خبر می‌رسد با وجود تمام تکذیبیه‌های فدراسیون فوتبال؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم‌ملی فوتبال ایران از هدایت ملی‌پوشان برکنار شده است.

همچنین گفته می‌شود سرمربی بعدی تیم‌ملی قطعاً از بین کارلوس کی‌روش پرتغالی و علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیا خواهد بود.

کد خبر 586761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.