پخش بیش از ۱۰۰۰ تن آسفالت در سطح شهر گوگد

شهردار گوگد با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری ۱۴۰۰ تن آسفالت در سطح شهر پخش شده است، گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری گوگد برمبنای رقم ۱۱ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است و تلاش داریم این میزان بودجه محقق شود.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری گوگد برمبنای رقم ۷.۵ میلیارد تومان بود که با تلاش مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر با ۲۰۰ درصد افزایش در تفریغ بودجه به ۱۵ میلیارد تومان رسید که ۶۵ درصد آن در بخش عمرانی و آزادسازی هزینه شده است.

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری گوگد برمبنای رقم ۱۱ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است و تلاش داریم این میزان بودجه محقق شود.

شهردار گوگد با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی سطح شهر در قالب پخش آسفالت، پیاده‌روسازی، دفع آب‌های سطحی، کانیو گذاری و زیرسازی و توسعه پارک‌های محله‌ای، خاطرنشان کرد: آزادسازی معابر یکی از بزرگترین پروژه‌های شهرداری گوگد است.

علی‌محمدی تاکید کرد: آزادسازی خیابان حافظ نزدیک ۲۷ سال معطل مانده بود، از سال گذشته تاکنون ۷۰ درصد آزادسازی این خیابان انجام شده است و در حال پیگیری برای آزادسازی مابقی پروژه هستیم.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری پخش ۱۴۰۰ تن آسفالت، ۱۲۰۰ متر کانیوگذاری و ۸۰۰ متر جدول‌گذاری در سطح شهر گوگد انجام شده است، تصریح کرد: عملیات زیرسازی در ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر سطح شهر انجام شده و آماده اجرای آسفالت است.

کد خبر 586737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.