اقامه نماز جماعت در بوستان‌های شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اقامه نماز جماعت در بوستان‌های سطح شهر، گفت: مراسم معنوی نماز جماعت با هماهنگی شهرداری و ستاد اقامه نماز استان در پارک‌های ملت، لاله و تهلیجان برگزار می‌شود.

سیدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فراهم‌سازی فضای معنوی در بوستان‌ها، اظهار کرد: با نصب سیستم صوتی اذان‌گو در پارک‌های تهلیجان، ملت، لاله و بانوان، نوای اذان در این فضاهای روباز طنین‌انداز می‌شود.

وی افزود: این سیستم‌های صوتی دارای امکان پخش ادعیه، تلاوت قرآن و برنامه‌های رادیویی است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به هماهنگی شهرداری با ستاد اقامه نماز استان، خاطرنشان کرد: نماز جماعت از روزهای آینده در پارک‌های ملت، لاله و تهلیجان اقامه خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: شهروندان می‌توانند پس از پخش اذان و تلاوت قرآن از برنامه شبکه‌های رادیویی نیز استفاده کنند.

وی تاکید کرد: ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری موجب نشاط و سرزندگی در شهروندان می‌شود، اما در حال حاضر به دلیل کمبود آب در حوزه فضای سبز با مشکل جدی مواجه هستیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه درحال‌حاضر ۴۲۰ هکتار فضای سبز پویا و احیا شده در سطح شهر وجود دارد، گفت: استفاده از پساب برای فضای سبز در نواحی شهری نیاز به فرآوری و تصفیه مجدد دارد.

هاشمی افزود: فرآیند انتقال پساب برنامه‌ای زمان‌بر است و بهره‌برداری از آن حداقل دو تا سه سال زمان نیاز دارد.

کد خبر 586639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.