۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
اجرای طرح آراستگی در شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در هیچ شرایطی نباید از تمیزی و زیبایی شهر غافل شویم، گفت: طرح آراستگی شامل جمع‌آوری زباله، تمیزکاری خیابان‌ها، نخاله‌برداری، هرس درختان و لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _پنجشنبه شانزدهم تیرماه_ در جلسه‌ای با مسئولان خدمات شهری شهرداری با بیان اینکه در هیچ شرایطی نباید از تمیزی و زیبایی شهر غافل شویم، اظهار کرد: آراستگی و نظافت شهر باید به گونه‌ای انجام شود که شهروندان هر روز صبح شاهد شهری تمیز و با طراوت باشند.

وی افزود: در طرح آراستگی شهر جمع‌آوری زباله، تمیزکاری خیابان‌ها، نخاله‌برداری، هرس درختان و لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی در دستور کار است.

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: درحال حاضر نظافت معابر عمومی شهر از محدوده خیابان‌های ورزش و شریعتی و ناحیه غرب توسط یک گروه هشت نفره از نیروهای خدمات شهری شهرداری آغاز شده است و تمام معابر براساس اولویت‌بندی و برنامه زمان‌بندی نظافت می‌شود.

نجفی با بیان اینکه امروز این اکیپ در ناحیه سه (منظریه) مستقر هستند و به نظافت معابر می‌پردازند، ادامه داد: شهرداری در راستای سرعت‌بخشی به کار، اکیپ نیروها را به دو گروه ۱۰ نفره تقسیم کرده است.

وی تصریح کرد: شهروندان با مدیریت پسماندهای خانگی و با رعایت مواردی همچون کاهش تولید زباله، تفکیک زباله از مبدا، خروج به‌موقع زباله‌ها رأس ساعت مقرر، رطوبت‌گیری پسماندها جهت پیشگیری از ایجاد شیرابه و نگهداری و نظافت شهر با مدیریت شهری و پیام‌آوران پاکیزگی مشارکت داشته باشند.

کد خبر 586636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.