نمایشگاه‌ها، فرصتی برای بررسی اقدامات مدیریت شهری در راستای رفع نیاز شهروندان

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری فرصتی است تا بررسی کنیم مدیریت شهری برای پاسخگویی به نیاز شهر و شهروندان چه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی، امروز _پنج‌شنبه‌، شانزدهم تیرماه‌_ در بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری فرصتی است تا بررسی کنیم مدیریت شهری برای پاسخگویی به نیاز شهر و شهروندان چه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری باید از ظرفیت و توان شرکت‌های دانش‌بنیان برای هوشمندسازی خدمات بهره بگیرند، ادامه داد: مدیریت شهری در این دوره بر هوشمندسازی خدمات شهری تاکید دارد و از اقداماتی که در این زمینه باشد، استقبال می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بعضی از نقاط پایتخت ظرفیت‌هایی دارند که می‌توان از آنها در زمان بحران بهره‌مند شد، لذا این ظرفیت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شهر مانند یک موجود زنده است؛ این موجود زنده رشد می‌کند و به سبب این رشد نیازمندی‌های آن نیز افزایش می‌یابد و مدیریت شهری باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که پاسخگوی این نیازها باشد.

صادقی خاطرنشان کرد: با برپایی این نمایشگاه مشخص می‌شود که مدیریت شهری برای پاسخگویی به نیاز شهروندان و شهر چه کرده است، با اینکه با نقطه مطلوب فاصله داریم، اما اقداماتی که انجام شده حاوی و راوی تلاش خادمان شهروندان است و امیدواریم بتوانیم در این دوره از مدیریت شهری، پاسخگوی مطالبات شهروندان باشیم.

کد خبر 586619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.