از درگیری در ویمبلدون تا آینده نامعلوم رونالدو!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلستان خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _پنجشنبه شانزدهم تیرماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* آرسنال قصد دارد هفت بازیکن دیگر از جمله نیکلاس په په و دروازبان اول سابقش (برند لنو) را برای تأمین مالی نقل و انتقالات بیشتر در بازار نقل و انتقالات در تابستان امسال به فروش برساند.

* چلسی آماده مذاکره با هافبک کلیدی خود، جورجینیو است و اولویت او ماندن در استمفوردبریج گزارش شده است.

* آرسنال آماده است تا علاقه خود را به هافبک لسترسیتی، یوری تیلمانز افزایش دهد و مطمئن است که ۳۰ میلیون پوند برای جذب این بازیکن بلژیکی کافی است.

از درگیری در ویمبلدون تا آینده نامعلوم رونالدو!

* الکس گریمالدو، مدافع کناری بنفیکا همچنان در رادار آرسنال است و ممکن است با پایان قراردادش، با قیمت ۶ میلیون پوندی برای توپچی‌ها در دسترس باشد.

دیلی تلگراف:

* انتقال احتمالی فرنکی دی یونگ به منچستریونایتد با ۱۷ میلیون پوند بدهی معوق دستمزد ناشی از روزهای اولیه همه‌گیری کووید -۱۹ پیچیده‌تر می‌شود.

* تیم تازه لیگ برتری شده ناتینگهام فارست آماده است تا قرارداد ۱۶ میلیون پوندی نکو ویلیامز، مدافع لیورپول را تکمیل کند تا او را جذب کند.

* تاتنهام امیدوار است تا آخر این هفته قرارداد برای جذب دیجد اسپنس، مدافع کناری میدلزبرو نهایی شود تا او بتواند در تور پیش فصل در کره جنوبی به تیم ملحق شود.

* یک باشگاه لیگ برتری تحت فشار شدیدی قرار دارد تا یک فوتبالیست مطرح را به دلیل فساد اخلاقی، از تیمش اخراج کند.

دیلی میرر:

* جسی لینگارد قرار است برای مذاکره در مورد انتقال احتمالی به لیگ MLS، به ایالات متحده سفر کند. گفته می‌شود چند باشگاه به مهاجم سابق منچستریونایتد علاقمند هستند.

از درگیری در ویمبلدون تا آینده نامعلوم رونالدو!

* به گفته مدیر اجرایی باشگاه بلژیکی Zulte Waregem، چارلی موسوندا، بازیکن جوان سابق چلسی، پس از دریافت پیشنهاد قرارداد، تصمیمی نگرفته و "ناپدید" شده است.

* طبق گزارش‌های منتشر شده در پرتغال، چلسی در حال آماده سازی پیشنهادی به ارزش ۴۳ میلیون پوند برای ماتئوس نونس، ستاره اسپورتینگ لیسبون است.

* آیوزه پرز آماده جدایی از لسترسیتی در تابستان است، اما امیدها برای انتقال به رئال بتیس به دلیل نیاز باشگاه اسپانیایی به فروش بازیکنان، فعلاً متوقف شده است.

دیلی میل:

* منچستریونایتد پیشنهادی ۵۱ میلیون پوندی به آژاکس برای جذب آنتونی وینگر برزیلی این تیم ارائه کرده است، اما گفته می‌شود که حدود ۲۰ میلیون پوند کمتر از مبلغ درخواستی باشگاه هلندی است.

* جیک پل، تامی فیوری را متهم کرده است که پس از آنکه مسابقه بوکس این دو نفر در مدیسون اسکوئر گاردن لغو شد، زمانی که مرد بریتانیایی از ورود به ایالات متحده منع شد، «مخفی شده است».

* سه نفر از نگهبانان ویمبلدون به دلیل درگیری با یکدیگر در بیرون زمین، در مقابل هواداران وحشت زده تنیس دستگیر شدند.

تایمز:

* منچستریونایتد هنوز نمی‌داند کریستیانو رونالدو چه زمانی برای پیش فصل به باشگاه بازخواهد گشت.

از درگیری در ویمبلدون تا آینده نامعلوم رونالدو!

* اورتون قرار است به آنتونی گوردون یک قرارداد جدید با مبلغ بالا پیشنهاد دهد تا از هرگونه علاقه رقبای لیگ برتری مانند نیوکاسل به استعدادهای جوان برتر خود جلوگیری کند.

* کالوم هادسون اودوی در برابر درخواست‌ها مبنی بر تغییر تیم ملی‌خود به غنا و پیوستن به طارق لمپتی، هم تیمی سابق خود در تیم زیر ۲۱ سال انگلستان، مقاومت کرده است.

دیلی استار:

* یوونتوس برای یافتن خریدار برای مهاجمش مویز کین و هافبک‌هایش آدرین رابیو، آرون رمزی و آرتور ملو، شدیداً در تلاش است

ایندیپندنت:

* پس از آنکه رقبای صعود کننده تیم گلف اف سی و کاهولا رنجرز در مسابقاتی که همزمان آغاز شد، با نتایج ۹۱-۱ و ۹۵-۰، پیروز شدند، تحقیقات مربوط به تبانی بازی فوتبال در لیگ کشور سیرالئون در حال انجام است.

دیلی اکسپرس:

* قرارداد ۱۰ میلیون پوندی چلسی برای جذب گابریل اسلونینا، دروازه بان شیکاگو فایر، پس از جدایی پتر چک و مارینا گرانوفسکایا، مسکوت مانده است.

* مارکوس آلونسو در حال بررسی درخواست انتقال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است زیرا چلسی همچنان مانع از انتقال او به بارسلونا می‌شود.

از درگیری در ویمبلدون تا آینده نامعلوم رونالدو!

دیلی رکورد:

* به سلتیک امید تازه‌ای برای جذب وینیسیوس سوزا داده شده است؛ چراکه هنوز تصمیم نهایی درمورد پیوستن به تیم PSV هلند را نگرفته است، اگرچه به گفته ایجنتش تصمیم درباره آینده او "نزدیک" است.

* تیم فوتبال گلاسکو رنجرز قرار است ترکیب پر از استعدادهای جوان خود را با امضای قرارداد با دیلن رید، ستاره تیم سنت میرن تقویت کند.

* گلاسکو رنجرز به تئو بونگوندا، وینگر تیم فوتبال خنک بلژیک توجه کرده است که می‌تواند با حدود ۶ میلیون پوند در آخرین سال قراردادش در دسترس باشد.

سان اسکاتلند:

* الکساندر برنابی پس از اینکه به دلیل محرومیت بهخاطر زدن ضربه سر، از لیگ آرژانتین به اسکاتلند منتقل نشد، حالا آزاد است تا فصل را در ترکیب سلتیک آغاز کند.

کد خبر 586604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.