اتاق بازرگانی در راستای توسعه گردشگری کشاورزی روستاهای البرز تلاش می‌کند

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان البرز گفت: اتاق بازرگانی در راستای برگزاری جشنواره‎هایی همچون شاه‌توت و عسل در راستای توسعه گردشگری این استان تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شادی حاضری صبح پنجشنبه _شانزدهم تیرماه_ در حاشیه بازدید از جشنواره عسل و شاه‌توت که در مزرعه لزور روستای کندر استان البرز انجام شد، با تاکید بر اهمیت و ضرورت گردشگری کشاورزی در استان البرز، اظهار کرد: روستای کندر دارای جاذبه‌های گردشگری فراوان بوده و به دلیل داشتن آب و هوای مناسب همواره از گذشته مورد توجه مردم بوده است.

وی اضافه کرد: روستای کندر منطقه‌ای دست‌نخورده است که با سفری هرچند کوتاه به آن می‌توانید روزهای خوب و خاطره‌انگیزی در آن ثبت کنید. این روستا دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که در این خصوص می‌توان به مزرعه زیبای لزور اشاره کرد.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان البرز بیان کرد: در مجتمع بومگردی و تفریحی لزور، می‌توان به تجربه زندگی روستایی و گردشگری کشاورزی اشاره کرد که شاخصه‌ای مهم و دارای اهمیت در بخش گردشگری است.

حاضری افزود: گردشگران به دور از هوای آلوده شهر، می‌توانند از هوای پاک لزور و از امکاناتی ازجمله اسب سواری و تیراندازی، دوشیدن شیر و چیدن سبزی و صیفی‌جات و چیدن میوه‌های تابستانی استفاده کنند. غرفه‌های صنایع‌دستی و سوغات نیز در این جشنواره فعال هستند که گردشگران می‌توانند از محصولات آن‌ها بازدید کنند.

وی تاکید کرد: گردشگری کشاورزی از نکته‌های بارز این مجموعه است که می‌توان با حمایت از این مجموعه زیبا، گردشگری کشاورزی را در روستای کندر تقویت کرد.

کد خبر 586584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.