اجرای ۸۵۰۰ متر سیستم آبیاری قطره‌ای در منطقه ۴ کرج

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج گفت: اجرای ۸۵۰۰ متر سیستم آبیاری قطره‌ای و آبیاری تانکری ۱۳۷ هزار و ۹۹۷ متر مربع از عرصه‌های فضای سبز بخشی از اقدامات انجام شده در واحد فضای سبز این منطقه در این دوره مدیریت شهری بوده است.

مصطفی خدابین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملکرد واحد فضای سبز منطقه چهار شهرداری کرج در این دوره مدیریت شهری، اظهار کرد: طی این مدت شاهد افتتاح پارک گفتگو به مساحت ۱۲ هزار متر و فاز دوم پارک هاشمی به مساحت ۸۱۱۲ متر مربع بودیم.

وی افزود: اجرای ۸۵۰۰ متر سیستم آبیاری قطره‌ای، آبیاری تانکری ۱۳۷ هزار و ۹۹۷ متر مربع از عرصه‌های فضای سبز این منطقه، مدیریت تلفیقی آفات و بیماری‌های گیاهی در ۴۴ هزار و ۶۲۴ مترمربع از عرصه‌های فضای سبز، ۱۲ هزار و ۷۹ متر مربع گل‌کاری فصلی، محلول پاشی ۱۲۰۰ اصله نهال، هرس ۴۲۳۵ اصله درخت سوزنی برگ، حذف سرشاخه‌های خشک ۹۵ اصله درخت، اجرای ۶۵۰۰ متر مربع عملیات اصلاح خاک، هرس ۱۳ هزار و ۸۸۷ اصله درخت پهن برگ، کاشت ۳۳ هزار و ۵۰۰ گلدان شب‌بو در طرح استقبال از بهار، نصب ۶۱ عدد نیمکت و ۳۹ عدد سطل زباله در پارک‌ها بخش دیگری از اقدامات واحد فضای سبز این منطقه بوده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج از لکه‌گیری ۵۴ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های این منطقه با توزیع شش هزار تن آسفالت خبر داد و گفت: علاوه بر این، ۱۳ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت نیز به صورت مکانیزه در ۱۲۵ هزار متر مربع از این منطقه توزیع شده است.

خدمات حوزه عمران به توزیع آسفالت محدود نمی‌شود

وی با تاکید بر اینکه اقدامات حوزه عمران صرفاً به توزیع آسفالت محدود نیست، گفت: در این دوره از مدیریت شهری ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر جدول‌گذاری و ۸۳۰۰ متر پیاده رو سازی در این منطقه انجام شده است.

خدابین، ساماندهی معبر خیابان طالقانی غربی شامل هدایت آب‌های سطحی و رفع مشکلات زیست‌محیطی، ساماندهی وضعیت خیابان هفتم شمالی (منبع آب)، تکمیل پارک بین فازی شرقی و اصلاح پیاده‌راه حاشیه باغ سیب، احداث پارک خطی ضلع شرقی کمربندی گلستان حدفاصل بلوار دانش تا مسیح‌اله پاکدل، مرمت و بازسازی معابر و مستحدثات شهری و موضوعات سامانه ۱۳۷ و تعریض و پیاده‌سازی بلوار ولی‌عصر حدفاصل اختر آباد تا خیابان سوم، بخشی از اقدامات عمرانی این منطقه در این مدت بوده است.

وی با اشاره به عملکرد این منطقه در پاسخگویی به مشکلات و مطالبات شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷، گفت: به طور میانگین، ماهانه به ۱۴۵ تماس شهروندی پاسخ داده می‌شود.

کد خبر 586580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.