وعده بارسلونا برای تمدید قرارداد با ستاره آینده دار فوتبال

مدیر تیم فوتبال بارسلونا اعلام کرد گاوی ۱۷ ساله به زودی قرارداد خود را با آبی اناری‌ها تمدید خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متئو آله مانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا اطمینان دارد که گاوی قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد.

قرارداد فعلی گاوی تا تابستان ۲۰۲۳ اعتبار دارد و سران نیوکمپ مدتی است در حال مذاکره برای بستن قرارداد بلندمدت او بوده‌اند. این بازیکن ۱۷ ساله یکی از محصولاتی است که در سال‌های اخیر از آکادمی جوانان این باشگاه به تیم اصلی آمده است و توجه برخی از تیم‌های برتر اروپا را به خود جلب کرده است.

بارسلونا در مورد آینده گاوی چه گفته است؟

آله مانی، مدیر بارسا گفته است که دو طرف به توافق نزدیک هستند، اما تا ماه اوت که گاوی ۱۸ ساله می‌شود، با او قرارداد جدیدی امضا نخواهند کرد. او روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: چارچوبی برای تمدید با بازیکن و با ایجنتش وجود دارد.

باشگاه، بازیکن و ای جنت متعهد هستند که این اتفاق بیفتد. ما منتظر می‌مانیم تا بازیکن ۱۸ ساله شود تا بتوانیم قراردادی بیش از سه ساله امضا کنیم." گاوی ۱۰۰ درصد در بارسا ادامه خواهد داد."

از مذاکرات بارسلونا با گاوی چه می‌دانیم؟

ملی پوش اسپانیایی در میان موفقیت خود در فصل گذشته در تیم اصلی بارسا شکوفا شد. دستمزد فعلی گاوی در حال حاضر ۱۰۰ هزار یورو است که با بهترین بازیکنان آکادمی جوانان برابری می‌کند. ای جنت او خواستار افزایش زیادی است و باشگاه را مجبور می‌کند دستمزد او را به ۶ میلیون یورو در هر فصل افزایش دهد.

با این حال، بارسلونا در حال حاضر، حاضر نیست از ۴ میلیون یورو بالاتر برود. با این حال، گاوی از چشم تیم‌های مطرح اروپایی دور نمانده است، و بایرن مونیخ علاقه مند و مایل است دستمزد بالاتری نسبت به او بارسلونا ارائه دهد.

کد خبر 586568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.