لزوم به‌کارگیری قلم در راستای جهاد تبیین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: اهالی قلم، امروزه مسئولیتی تاریخی دارند و باید از ابزار خود که شامل رسانه‌های مختلف می‌شود در مسیر جهاد تبیین استفاده کنند.

مجتبی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مسئولیت اهالی قلم اظهار کرد: در رابطه با مسئولیت اهل قلم مسائل مختلفی ازجمله نحوه نگارش، افزایش سطح علمی جامعه و تحول علمی به ذهن مردم می‌رسد، اما در شرایط خاص کنونی، مهم‌ترین وظیفه اهل قلم رساندن ندای حق به مردم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر ادامه می‌دهد: امروزه شرایطی که حاکم شده مسئولیت اهل قلم را تغییر داده، زیرا در شرایط کنونی شایعه‌سازی و ایجاد انحراف بسیار افزایش یافته و همین مسئله نشان می‌دهد مهم‌ترین وظیفه اهل قلم، روشن ساختن مسائل مطروحه است.

وی تاکید کرد: امروزه مسئولیت اهالی قلم بسیار سنگین است و این افراد باید در مسیر دفاع از حق و حقیقت بیش از پیش فعالیت کنند و هیچ‌گاه غفلت نورزند؛ اگر به تاریخ نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که غفلت ورزیدن در انجام مسئولیت موجب زیان به جامعه می‌شود. اهالی قلم امروزه مسئولیتی تاریخی دارند و باید از ابزار خود که شامل رسانه‌های مختلف می‌شود در مسیر جهاد تبیین استفاده کنند.

کد خبر 586530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.