آغاز به کار سامانه ١٣٧ شهرداری بادرود

شهردار بادرود گفت: برای نخستین‌بار سامانه۱۳۷ شهرداری به منظور رسیدگی سریع به مشکلات شهروندان و پیشبرد طرح‌های شهری، راه‌اندازی شد.

علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری برای نخستین به منظور رسیدگی سریع به مشکلات شهروندان و حل مسائل شهری راه‌اندازی شد.

وی افزود: در این سامانه دو نیاز شهروندان و شهرداری با هم ادغام می‌شود تا با نظارت عمومی از ظرفیت شهروندان استفاده شود و به بحث مردمی‌سپاری و استفاده از ظرفیت‌های انسانی به معنای واقعی جامه‌عمل پوشانده شود.

شهردار بادرود با بیان اینکه شهروندان درخواست‌ها، گلایه‌ها و شکایت‌هایی را مطرح می‌کنند، خاطرنشان کرد: سامانه ۱۳۷ راه ارتباطی مردم برای بیان مشکلات شهری است. همکاران ما در شهرداری پس از ثبت درخواست، پیگیرهای لازم را تا حصول نتیجه انجام می‌دهند.

رجبی با بیان اینکه ۱۳۷ تنها راه ارتباطی مردم با شهرداری برای طرح مشکلات شهری است، تصریح کرد: راه‌اندازی یک نرم‌افزار جدید ضروری به نظر می‌رسد تا راه‌های ارتباطی جدیدی برای شهروندان در نظر گرفته شود.

به گزارش ایمنا، در روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور ظریفی فرماندار نطنز، رئیس حوزه قضائی و شهردار بادرود از سامانه ۱۳۷ و سایت شهرداری رونمایی شد.

کد خبر 586496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میثم پیروزی ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    با سلام‌بی زحمت بعد حدود هشت سال عملیات حفاری جلو درب منزل ما رو آسفالت کنید بادرود خ بهشتی بلوار حضرت معصومه کوی هشت متری