برقراری تعاملات مناسبی با دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه شهر هوشمند

معاون هماهنگی غرفه شهرداری اصفهان در سومین نمایشگاه شهر هوشمند گفت: برای انعکاس بازدیدهای انجام شده از غرفه شهرداری در این نمایشگاه گزارشی برای شهردار اصفهان ارسال می‌شود و به نظر می‌رسد تعاملات مناسبی با شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شده است.

محمدصادق منصوری‌حبیب‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری اصفهان دستاوردهای خود را در زمینه هوشمندسازی امور شهری با مشارکت حوزه‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل و ترافیک، شهرسازی، خدمات شهری، اصفهان‌کارت، فاوا و اداره کل نوسازی و تحول اداری در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به موضوعات ارائه شده در غرفه شهرداری اصفهان در نمایشگاه شهر هوشمند ادامه داد: شهرسازی الکترونیک و صدور پروانه الکترونیک طی ۱۰ روز، پرداخت الکترونیک در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، هوشمندسازی امور روز شهرداری و تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان که مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین در آن حضور داشت، از جمله این موارد بود.

معاون هماهنگی غرفه شهرداری اصفهان در سومین نمایشگاه شهر هوشمند خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه‌ریزی برای حضور هدفمند در نمایشگاه شهر هوشمند، برای بازدیدها نیز برنامه‌ریزی و مقرر شد همکاران غرفه‌دار در خصوص تعاملاتی که منتج به همکاری شد، گزارشی ارائه کنند تا برای شهردار اصفهان ارسال شود که به نظر می‌رسد تعاملات مناسبی با شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شود.

وی تصریح کرد: بازدید نهادهای مختلف همچون شهرداری‌های تهران و ارومیه، وزیر کشور و دو معاون وی، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و معاون وزیر صمت از غرفه شهرداری اصفهان در نمایشگاه شهر هوشمند، به تعامل شهرداری با شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌کند.

منصوری با بیان اینکه علاقه‌مند به همکاری با بعضی از شرکت‌های حوزه هوشمندسازی بودیم که این موضوع در نمایشگاه شهر هوشمند میسر شد، اضافه کرد: بسیاری از مسئولان و مدیران شرکت‌ها از خدمات یکپارچه الکترونیک شهرداری اصفهان استقبال کردند.

وی با بیان اینکه شهردار درخواست توسعه خدمات الکترونیک شهرداری اصفهان را داشت، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با توسعه این خدمات، تمام خدمات شهرداری را به صورت الکترونیک به شهروندان ارائه کنیم.

کد خبر 586443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.