رضایت‌مندی شهروندان زمینه را برای توسعه فراهم می‌کند

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه همراهی با مردم به گونه‌ای که شهرداری را حامی و خدمت‌گزار خود در تمام شرایط بدانند، وظیفه‌ای ذاتی است گفت: زمانی که رضایت‌مندی عمومی حاصل شود، شهروندان دست‌دردست مدیریت شهری برای توسعه شهر تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز_ چهارشنبه پانزدهم تیرماه_ در جلسه‌ای که با حضور مسئولان نواحی و پیمانکار خدمات شهری برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری در راستای نظافت و پاکیزگی و ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف شهر، هیچ قصوری را از سمت مسئولان، مدیران نواحی و پیمانکاران نمی‌پذیرد و در صورت لزوم برخورد لازم را انجام می‌دهد.

وی افزود: شایسته نیست گل‌کاری و زیباسازی در سطح شهر انجام شود، اما معابر از نظر زیرسازی در وضعیت مناسبی نباشد و شهروندان هنگام تردد در چاله‌های معابر و کوچه‌ها گرفتار شوند.

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: مدیران شهر، مسئولان نواحی و رؤسای سازمان‌ها باید بر تمام حوزه‌های شهری نظارت کافی داشته باشند و خدمات را با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان به شهروندان ارائه دهند.

نجفی با بیان اینکه همدلی و همراهی با مردم به گونه‌ای که شهرداری را حامی و خدمت‌گزار خود در تمام شرایط بدانند وظیفه‌ای ذاتی است، تاکید کرد: زمانی که رضایت‌مندی عمومی حاصل شود، شهروندان دست در دست مدیریت شهری برای توسعه شهر تلاش خواهند کرد.

کد خبر 586425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.