سامانه نقشه جامع نرم‌افزاری یزد در اختیار شهروندان است

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد از افزایش امکانات خاص نرم‌افزاری ویژه گردشگران در نقشه جامع این کلان‌شهر خبر داد و گفت: سامانه نقشه جامع نرم‌افزاری یزد در اختیار شهروندان است.

مهدی فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه سازمان فاوای شهرداری یزد توجه به پیشرفت مبتنی بر علم روز را در اولویت کاری خود قرار داده است، اظهار کرد: یکی از وظایف و فعالیت‌های این سازمان تهیه و به‌روزرسانی نقشه‌های شهری است.

وی با بیان اینکه این فعالیت هر سال یک مرتبه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این نقشه در سامانه‌های مختلفی که شهرداری مورد استفاده قرار می‌دهد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به صورت روزانه در بخش‌های مختلف این مجموعه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که باید در ارتباط با نقشه‌های شهری که در شهرداری تهیه می‌شود، مورد توجه باشد، لزوم بهره‌مندی عموم مردم از خدمات آن است.

فلاح افزود: شهروندان می‌توانند از نقشه جامع شهر یزد که به صورت سامانه نرم‌افزاری در اختیار آنها قرار گرفته است، استفاده کنند و به وسیله آن، اماکن و موقعیت‌های بستر نقشه اطلاع‌رسانی را مشاهده کنند.

وی ادامه داد: این سامانه نرم‌افزاری تحت عنوان نقشه جامع یزد به آدرس اینترنتی maps.yazd.ir در اختیار شهروندان قرار گرفته است و نقش بسیار مهمی در پیشگیری از تخلفات و سوءاستفاده‌ها ایفا می‌کند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد تصریح کرد: یکی از امکانات ویژه این نرم‌افزار مباحث گردشگری است که همه گردشگران می‌توانند به وسیله این سامانه بهترین استفاده از آن را ببرند. همچنین این نرم‌افزار از چاپ نقشه‌های کاغذی جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یزد شهری گردشگرپذیر است و افراد زیادی این شهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند، تلاش کردیم که امکانات خاصی به گردشگران اختصاص دهیم تا تمام نیازهای آنها در حوزه نقشه‌ای برطرف شود.

کد خبر 586379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.