شهردار: بیش از ۹۰ درصد رازیانه کشور در رزن تولید می‌شود

شهردار رزن گفت: به رغم تولید بیش از ۹۰ درصد رازیانه کشور در این شهر، بسیاری از هم‌وطنان شهر رزن را نمی‌شناسند که این موضوع لزوم که معرفی آن به شهروندان دیگر شهر را دوچندان می‌کند.

احمد محمدی‌راستی در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا،، اظهار کرد: سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران افق و نگاه مدیریت شهری را معطوف به آینده می‌کند.

وی ادامه داد: در واقع نمایشگاه شهر هوشمند هشدار می‌دهد که مدیریت شهری باید به سمت مدیریت به‌روز حرکت کند و اینکه عنوان آن شهر هوشمند است جالب نیست زیرا اصطلاح شهر هوشمند با شهر الکترونیک متفاوت است.

شهردار رزن با بیان اینکه اطلاعات ارائه شده در نمایشگاه شهر هوشمند، مربوط به شهر الکترونیک است و ارتباطی با شهر هوشمند ندارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۸۰ درصد خدماتی که شهرداری این شهر ارائه می‌کند الکترونیکی است.

وی با بیان اینکه هر موضوعی مرتبط با بستر است که باید بستر آن در غالب آموزش شهروندی فراهم شود و سپس آن را به سمت اینترنت و فناوری حرکت دهیم، گفت: اکنون تقاضای صدور پروانه ساختمانی در شهر رزن به صورت نیمه هوشمند انجام می‌شود.

محمدی‌راستی اضافه کرد: به رغم اینکه بیش از ۹۰ درصد رازیانه کشور در این شهر تولید می‌شود، اما شهر رزن را کسی نمی‌شناسد که لزوم. شناساندن این شهر به هم‌وطنان را دوچندان می‌کند.

به گزارش ایمنا، «رزن» یکی از شهرهای مراکز شهرستان‌های استان همدان است که حدود ۲۰ هزار نفر دارد و بیش از ۵۰۰ هکتار محدوده خدماتی دارد که در محور مواصلاتی غرب کشور به جنوب است.

کد خبر 586295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.