سریال پلیسی «شهباز» در نیمه راه

مجموعه تلویزیونی «شهباز» با موضوعی در حوزه فضای مجازی و پلیس سایبری است که در آن گروهی چهار نفره موسوم به شهباز حملات سایبری را پیگیری و خنثی می‌کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پرتال شبکه تهران، تصویربرداری سریال «شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه‌کنندگی امیرحسین آشتیانی‌پور و مهدی علی‌نقی‌پور از مرز ۵۰ درصد گذشت.

سریال تلویزیونی شهباز به نویسندگی مینا خدیوی در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید می‌شود.

ژانر این سریال معمایی و پلیسی است و هنرمندانی همچون آرش مجیدی، رضا داوودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر و پاوان افسر مقابل دوربین حمیدرضا لوافی ایفای نقش می‌کنند.

سریال «شهباز» یکی از مجموعه‌های تلویزیونی پر لوکیشن است که عوامل آن علاوه بر حضور در تهران به شهرهای قزوین، رودبار و کیش نیز سفر می‌کنند و گروه تولید اکنون در غرب تهران مشغول ضبط سکانس‌هایی از سریال هستند.

سایر عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: مدیر تولید مقصود میرهاشمی، مدیر تصویربرداری فردین ناصری، طراح صحنه و لباس مجید علی‌اسلام، مدیر صدابرداری روح‌الله جعفربگلو، طراح چهره‌پردازی جلال امیری مرند، تدوین رضا کردبچه و مدیر برنامه‌ریزی مهدی آقایی.

کد خبر 586280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.