بیش از ۲ هزار مددجوی کمیته امداد و بهزیستی از برق رایگان بهره‌مند شدند

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری گفت: دو هزار و ۷۷۰ مددجوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی این استان از برق رایگان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید شریفی امروز _سه‌شنبه چهاردهم تیرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بهای برق برای مصرف خانگی مشترکان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی که در هر ماه کمتر از ۱۰۰ کیلووات، مصرف کنند از تخفیف ۱۰۰ درصد برخوردار خواهد بود و رایگان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای بررسی مددجویان مشمول این طرح، مصارف مددجویان به‌صورت دوره‌ای پایش می‌شود، گفت: در حال حاضر دو هزار و ۷۷۰ مددجوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی استان با رعایت الگوی تعیین شده از برق رایگان بهره‌مند شدند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری در توضیح طرح‌های تشویقی مدیریت مصرف برای دیگر مشترکان بخش خانگی، تصریح کرد: مشترکانی که الگوی مصرف را در ماه‌های گرم سال (۳۰۰ کیلووات ماهیانه) رعایت کنند و نسبت به سال قبل کاهش مصرف داشته باشند به ازای هر کیلو وات ساعت کاهش، مبلغ ۵۰۰ تومان پاداش همکاری در صورتحساب برق مصرفی آنها اعمال خواهد شد.

کد خبر 586236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.