تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان مهمترین دستاورد حضور در نمایشگاه شهر هوشمند است

رئیس اداره معماری سازمانی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: مهمترین هدف حضور شهرداری اصفهان در نمایشگاه شهر هوشمند علاوه بر ارائه دستاوردهای خود استفاده از تجربیات دیگر شهرها و آشنایی با خدمات تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان است.

محمدصادق منصوری حبیب‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در نمایشگاه شهر هوشمند، اظهار کرد: شهرداری اصفهان با ارائه دستاوردهای خود در زمینه هوشمندسازی امور شهری با مشارکت حوزه‌های مختلف خود اعم از معاونت‌های حمل‌ونقل و ترافیک، شهرسازی، فرهنگی، خدمات شهری، سازمان فاوا، اصفهان کارت، مدیریت پژوهش و اداره کل نوسازی و تحول اداری در این نمایشگاه حضور یافته است.

وی افزود: در غرفه شهرداری اصفهان خدماتی از قبیل سامانه الکترونیک یکپارچه شهروندی و پرداخت الکترونیک، تعاملات با شرکت‌های دانش بنیان، پروژه‌های هوشمندسازی در زمینه‌های امور جاری شهرداری و سامانه‌ها ارائه شده است.

رئیس اداره معماری سازمانی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده، یکی از اهداف حضور در نمایشگاه استفاده از تجربیات دیگر شهرها و تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی ادامه داد: در این راستا خدمات تخصصی سایر شهرها و شرکت‌های دانش بنیان بررسی و احصا شد، این مهم منتج به زمینه‌های همکاری و تعاملات خوبی شده است که به‌زودی نتایج آن در قالب گزارش ارائه خواهد شد.

کد خبر 586225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.