راه‌حل فدراسیون فوتبال برای خرید بلیط جام‌جهانی ۲۰۲۲

دبیر کارگروه بلیط‌فروشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ توضیحاتی را درباره ریجکت شدن متقاضیان ایرانی ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، میرغفاری درباره اینکه هواداران ایرانی از داخل کشور برای خرید بلیط در مرحله نهایی بلیط‌فروشی جام جهانی ۲۰۲۲ با کردیت کارت خود از داخل کشور با مشکل مواجه می‌شوند و فیفا درخواست آن‌ها را رد می‌کند، اظهار کرد: چهار سال قبل نیز چنین مشکلی وجود داشت، البته نه تنها برای بلیط‌فروشی فیفا بلکه سایر خریدهایی که توسط کردیت کارت از داخل از کشورمان انجام می‌شود نیز ریجکت خواهد شد. چهار سال پیش و در زمان خرید بلیط‌های جام جهانی ۲۰۱۸ وقتی متقاضیان برای خرید بلیط از طریق IP ایران اقدام می‌کردند، نیز بلاک می‌شدند.

وی افزود: این موضوع در اختیار ما نیست، اما فدراسیون فوتبال برای متقاضیان داخل کشور که خواستار خرید بلیط هستند از فیفا درخواست مجدد می‌کند که باید ببینیم مورد تأیید واقع می‌شود یا خیر. اگر قبول کنند، بلیط‌ها را از فیفا می‌گیریم و خودمان در اختیار هواداران قرار می‌دهیم.

دبیر کارگروه فروش بلیط‌های جام جهانی درمورد اینکه اگر فیفا این درخواست را قبول نکند، هواداران داخل کشورمان نمی‌توانند بلیط جام جهانی را تهیه کنند، پاسخ داد: امیدواریم بتوانیم با رایزنی‌های خود خارج از سهمیه ۸ درصدی که به کل تیم‌های حاضر در جام جهانی تخصیص داده، سهمیه مجددی از فیفا بگیریم.

میرغفاری اضافه کرد: درمورد آن ۸ درصد نیز پس از ثبت‌نام متقاضیان در سایت فدراسیون فوتبال و دریافت پول از افرادی که در قرعه‌کشی برنده شدند، فروش بلیط انجام شد؛ البته در مرحله اول نیز برخی افرادی که از طریق سایت فیفا برای خرید بلیط اقدام کردند، بدون مشکل توانستند آن را بخرند اما اکنون تعدادی از افرادی که کردیت کارت دارند به این دلیل که کار در مرحله استعلام جلو می‌رود، با مشکل مواجه شده‌اند، اما اینکه فیفا به چه تعداد نفرات، به کدام بانک‌ها و چه رفرنسی ایراد گرفته است باید بررسی شود.

منبع: فارس
کد خبر 586144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.