هیچ‌گونه برنامه خاموشی برای مشترکان خانگی نخواهیم داشت

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با بیان اینکه قطعی برق در نقاط مختلف شهر اصفهان ناشی از حادثه یا قطع موقت شبکه بوده است، گفت: با توجه به اینکه مدیریت بار با صنایع در حال انجام است، هیچ برنامه خاموشی برای مشترکان خانگی نخواهیم داشت.

سیدمحمدرضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه قطعی برق در نقاط مختلف شهر اصفهان ناشی از حادثه یا قطع موقت شبکه بوده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه مدیریت بار با صنایع در حال انجام است، هیچ‌گونه برنامه خاموشی برای مشترکان خانگی نخواهیم داشت؛ تاکنون نیز هیچ خاموشی در اثر کمبود انرژی نداشته‌ایم.

وی افزود: در روز دوازدهم تیرماه، اوج مصرف در ساعت ۱۰:۴۶ بوده است که ۴۱۲۳ مگاوات برق در استان اصفهان تولید، ۵۲۸۵ مگاوات برق مصرف و ۱۱۶۲ مگاوات برق از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق اصفهان وارد شد.

سخنگوی توزیع برق استان اصفهان گفت: اوج مصرف شب در ساعت ۲۱:۱۳ بوده است که ۴۱۱۲ مگاوات برق تولید، ۴۹۷۹ مگاوات برق مصرف و ۸۶۷ مگاوات برق از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

نوحی اضافه کرد: در مدت ۱۰ روز اخیر که دمای هوا افزایش قابل توجهی داشت و گرمای هوا منجر به افزایش مصرف برق شد، بیشترین میزان مصرف در تاریخ یازدهم نهم تیرماه اتفاق افتاده است. در این روز ۵۳۳۴ مگاوات برق مصرف شد. بیشترین تبادل انرژی با شبکه سراسری نیز در تاریخ دهم تیرماه بوده که ۱۳۲۰ مگاوات برق از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

وی ادامه داد: در بخش اداری و سازمان‌ها و شرکت‌ها، در روز یازدهم تیرماه، ۲۵۰ اخطار برق صادر شد، زیرا مصرف این دستگاه‌ها و ادارات از حد متعارف بیشتر شده بود. ۲۰۹ مورد پس از این اخطار مصرف برق را کاهش دادند و برق ۴۱ سازمان در استان قطع شد. با توجه به قطعی برق ادارات و سازمان‌ها ۱۱ مگاوات صرفه‌جویی انجام شد که معادل برق مصرفی ۲۲۰۰ واحد مسکونی است.

کد خبر 586130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.