اهواز مهیای سرمایه‌گذاری است

شهردار اهواز گفت: فرایندهای سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر تسهیل شده است و از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سود بیشتر برای حضور در اهواز دعوت می‌کنیم.

رضا امینی در حاشیه برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اختصاص غرفه‌ها برای کلان‌شهرها، اظهار کرد: به‌طور معمول نمایشگاه‌ها برای تبادل اندیشه‌ها، تفکرات و تجربه‌های موفق در حوزه‌های مختلف برگزاری می‌شود، لذا نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده نیز می‌تواند نقطه اتصال مطلوبی برای انسجام شهرداری‌های کشور باشد تا علاوه بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های قانونی، در زمینه انتقال تجربیات گام بردارند.

وی افزود: انتقال تجربه باعث کاهش هزینه‌های تکراری می‌شود و بی‌شک وقتی شهرداری‌ها تجارب یکدیگر را بومی‌سازی و از علم روز استفاده کنند، نتایج مطلوبی در حوزه‌های مختلف به‌دست می‌آورند.

شهردار اهواز تاکید کرد: با توجه به شعار امسال که با عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده است، شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مدیریت شهری فعالیت‌های خوبی آغاز کرده‌اند که امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی به‌ویژه گردشگری که می‌تواند از منابع خوب و پایداری برخوردار باشد، باید ظرفیت‌سازی شود، ادامه داد: اهواز به واسطه وجود رودخانه کارون، زمینه سرمایه‌گذاری بسیار خوبی دارد، همچنین وجود اقوام مختلف در خوزستان و اینکه اهواز با نام رنگین کمان اقوام شناخته می‌شود، ظرفیت سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر را افزایش می‌دهد.

امینی با تاکید بر اینکه فرایندهای مشارکت و سرمایه‌گذاری در حال تدوین و تسهیل است تا ظرفیت‌های شهر اهواز تقدیم سرمایه‌گذاران شود، گفت: خروجی سرمایه‌گذاری در اهواز موجب رضایت‌مندی شهروندان و سوددهی مناسب برای سرمایه‌گذاران می‌شود، لذا از سرمایه‌گذاران برای حضور در این کلان‌شهر دعوت می‌کنیم.

کد خبر 586082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.