کشف ۷ هزار تن سیمان احتکارشده در کاشان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف هفت هزار تن سیمان احتکار شده به ارزش صد میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: در تداوم طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان از فعالیت فردی در زمینه احتکار سیمان در یک انبار فروش سیمان در این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی با هماهنگی مرجع قضائی، انبار مذکور را شناسایی و در بازرسی مشترک مأموران پلیس امنیت اقتصادی و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، از این محل هفت هزار تن سیمان احتکار شده به ارزش بالغ بر یکصد میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این خصوص انبار فروش سیمان پلمب، فرد محتکر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار میرحیدری افزود: هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالاهای اساسی، ارزاق و دیگر نیازمندی‌های مردم ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت‌طلبی و سوءاستفاده از نیاز مصرف‌کنندگان است و پلیس با قاطعیت براساس مقررات با متخلفان برخورد می‌کند.

کد خبر 585998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.