پنجمین دور مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا

پنجمین دور مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا به‌منظور امضای موافقتنامه تجارت آزاد با این اتحادیه به مدت سه روز در اتاق بازرگانی اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، پنجمین دور مذاکرات حضوری جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا در حالی در اصفهان آغاز شد که سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان مسئول مذاکرات تجاری کشور، ریاست هیئت ایرانی را برعهده دارد.

در این نشست، دبیر کل اتاق بازرگانی اصفهان ضمن خوشامدگویی به تیم‌های مذاکره کننده ایران و پنج کشور روسیه، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان و قرقیزستان، برای برگزاری این نشست در اصفهان، به عنوان قطب صنعتی ایران با پتانسیل‌های بالا در زمینه‌های مختلف همچون فولاد، پتروشیمی، محصولات معدنی، سنگ، صنایع‌دستی و نساجی ابراز خرسندی کرد.

بهنام ابراهیمی برگزاری چنین نشست‌هایی در شهرهایی دیگر به جز پایتخت را در آشنایی تیم مذاکره‌کننده با شهرهای ایران و ایجاد مقدمات همکاری‌های آینده مؤثر دانست و ابراز امیدواری کرد نتیجه این نشست تأثیر مثبتی بر گسترش روابط تجاری و بهبود اقتصاد کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا داشته باشد.

این دور مذاکرات با حضور هیئتی ۲۵ نفره متشکل از مدیران و کارشناسان تجارت بین‌الملل از کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی و کمیسیون اقتصادی اوراسیا به مدت سه روز برگزار می‌شود.

کد خبر 585990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.