جمع‌آوری کمک‌های مردمی بهزیستی اصفهان برای زلزله‌زدگان هرمزگان

معاون امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح پویش «سایه خوش» برای کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده از زلزله استان هرمزگان، گفت: تاکنون حدود یک میلیارد ریال کمک‌های مردمی در استان اصفهان جمع‌آوری شده است.

امید رحمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن همدردی با حادثه دیدگان‌زلزله هرمزگان، اظهار کرد: ساعاتی پس از وقوع زلزله هرمزگان اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان اقدام به تشکیل تیم جلب و جذب مشارکت‌های مردمی کرد و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به مردم استان اصفهان اعلام شد که کمک‌های مردمی خود را به‌حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان واریز کنند.

روش‌های کمک به مردم زلزله‌زده هرمزگان

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی استان اصفهان به مردم زلزله‌زده هرمزگان در قالب طرح پویش «سایه خوش» انجام می‌شود، افزود: مردم نیکوکار استان اصفهان کمک‌های مردمی خود را می‌توانند از چند طریق به دست مردم زلزله‌زده استان هرمزگان برسانند روش اول شماره‌گیری ۱۲۵۸۸-۳۶۴-۰۳۱ است.

معاون امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: روش دوم واریز کمک‌های نقدی به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۲۰۹۲۳۸۳ است و روش دیگر اجرای کد دستوری #۲۰۰۲*۶۶۵۵* است که تاکنون حدود یک میلیارد ریال کمک‌های مردمی جذب شده و تا پایان هفته جاری به‌صورت اقلام موردنیاز اعلام شده به استان هرمزگان ارسال می‌گردد.

وی اضافه کرد: اداره کل بهزیستی استان اصفهان در تمام حوادث غیرمترقبه ازجمله زلزله کرمانشاه، سی‌سخت، سیستان و بلوچستان و سیل در لرستان، ایلام و کرمان در یاری‌رسانی پیشتاز امدادرسانی بوده است.

کد خبر 585951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.