تصمیم‌های سلیقه‌ای مانع توسعه شهری تیران است

رئیس شورای اسلامی شهر تیران گفت: تصمیم‌های سلیقه‌ای و اعمال نفوذهای مردمی به توسعه شهری آسیب زده و مانع از اجرای طرح‌های کارشناسی شده است.

علیرضا دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با انتقاد از تصمیم‌گیری‌های سلیقه‌ای و بروز مشکلات در تیران، اظهار کرد: چنین رفتاری مانع انجام اقدامات کارشناسی و تصمیمات منطقی برای شهر خواهد شد و با تعریف پروژه‌هایی سلیقه‌ای مشکلاتی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر تیران و مدیریت شهری در دوره جدید تنها به اظهار نظر کارشناسی و بررسی طرح‌ها بر اساس نیاز و اولویت نگاه می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تیران تصریح کرد: تصمیم‌های سلیقه‌ای و اعمال نفوذهای مردمی مانع و آسیبی برای توسعه شهری است و طرح‌های کارشناسی، پایه و اساس تصمیمات شهری خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دوره ششم شورای اسلامی شهر تیران به دنبال ظاهرسازی و فعالیت‌های نمایشی نیست و تنها مبنای حرکت را فعالیت‌های کارشناسی و بررسی واقع‌بینانه می‌داند.

دادخواه در خصوص پیگیری نکردن دریافت سند مالکیت شهرداری تیران، اظهار کرد: اسناد مالکیت شهرداری تیران طی دوره‌های گذشته دریافت نشده و در حال حاضر سند این املاک به نام وزارت راه شهرسازی است.

وی تصریح کرد: انتقال سند مالکیت زمین‌ها به نام شهرداری ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه دارد، همین چالش سبب بروز مشکلاتی مانند انتقال به غیر زمین فدک است، اما تلاش خود را برای حفظ بیت‌المال به کار گرفته‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر تیران با اشاره به روند پروژه‌های عمرانی شهر، اظهار کرد: پروژه خیابان "طهران قدیم" و پل ورودی شهر تیران با هزینه‌های بالا از دوره گذشته شورای اسلامی و شهرداری به این دوره تحمیل شده است و در تلاش برای پاسخگویی به نتیجه رساندن این پروژه‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تدوین طرح‌های جامع مدیریتی در حوزه‌های مختلف و چشم‌انداز آینده شهر روی میز شورای اسلامی شهر قرار گرفته و اعضای شورای اسلامی شهر تیران در مسیر خدمت به مردم در تلاش هستند.

کد خبر 585906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.