ایندیانا میزبان پارک عظیم دوستدار اقلیم

ایندیانا، ایالتی در آمریکاست که به‌زودی میزبان پارک بسیار بزرگی به مساحت حدود ۶۰۰ هکتار به نام Origin خواهد بود که قرار است در آن، اصول سازگار با اقلیم به‌طورکامل رعایت شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران ایندیانا زمین بسیار عظیمی را در امتداد رودخانه اوهایو که تا پیش از این هیچ استفاده‌ای نداشت، برای ایجاد یک پارک دوستدار اقلیم انتخاب کردند. بهره‌برداری از این پارک که Origin نام گرفته است، قرار بود تا سال ۲۰۲۱ به پایان برسد، با این حال فرآیندهای ارائه مجوز، تکمیل آن را به تأخیر انداخت. گزارش‌ها حاکی از این است که احداث پارک به‌تازگی شروع شده و قرار است فضای سبزی عظیم در منطقه به وجود بیاید که به عنوان مرکزی برای گردشگری در ایندیانا عمل خواهد کرد.

ایندیانا میزبان پارک عظیم دوستدار اقلیم

معماران پیاده‌سازی پروژه پارک Origin ادعا کرده‌اند که از سیستم‌های بسیار پیشرفته‌ای در آن بهره خواهند گرفت و به همین دلیل، هزینه‌ای بیش از ۱۳۰ میلیون دلار را برای پیاده‌سازی طرح خود تخمین زده‌اند. طراحی این پارک که چند سال طول کشیده است، یک فضای مخصوص قایقرانی، دفاتر اداری مختلف، یک ساختمان مرکزی برای برگزاری رویدادهای مختلف، سیستم گسترده‌ای از پیاده‌راه‌ها و مسیرهای چندمنظوره عبور و مرور و حتی یک پادگان تکاوری را در بر خواهد گرفت. فضاهای سبز، چمن‌زارهای بی‌انتها، مسیرهای پیاده‌روی در امتداد رودخانه و فضاهای بسیار برای گرد هم آمدن بازدیدکنندگان از دیگر ویژگی‌های پارک دوستدار اقلیم Origin خواهد بود.

ایندیانا میزبان پارک عظیم دوستدار اقلیم

پارک جدید ایندیانا فضای اطراف رودخانه اوهایو را در بر خواهد گرفت و در نتیجه، آب در بسیاری از مسیرهای آن جریان خواهد داشت.

جالب است بدانید که طراحان پارک، با الهام از تاریخ غنی منطقه نام Origin را برای آن برگزیده‌اند و در نظر دارند از این طریق، اهمیت پارک را به عنوان اولین سکونت‌گاه اروپایی‌ها در منطقه به بازدیدکنندگان یادآوری کنند.

در واقع، معماران در توسعه دوباره فضای بدون استفاده ایندیانا و تبدیل آن به پارک Origin، سه هدف اصلی یعنی ایجاد یک پارک دوستدار اقلیم، یادآوری تاریخ غنی منطقه و ترغیب مردم و مدیران به اعمال اقداماتی برای افزایش پایداری محیط زیست را مورد توجه قرار داده‌اند.

ایندیانا میزبان پارک عظیم دوستدار اقلیم

کد خبر 585878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.