سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه مجدد خانواده "نوت" ندارد

رئیس واحد موبایل شرکت سامسونگ اعلام کرده است که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای عرضه مجدد گوشی‌های سری گلکسی نوت ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، از آنجایی که شرکت سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای عرضه مجدد گوشی‌های سری گلکسی نوت ندارد، قابلیت‌هایی از این گوشی‌ها را در قالب گوشی‌های دیگر خود در دسترس کاربران قرار می‌دهد. شرکت سامسونگ قصد دارد مدل S Ultra گوشی‌های سری گلکسی را به عنوان قدرتمندترین دستگاه خود معرفی کند. گوشی‌های سری S Ultra مشخصات گلکسی نوت را در خود خواهند داشت.

پیش از این اعلام شده بود که شرکت سامسونگ به دنبال پایان تولید گوشی‌های سری گلکسی نوت است؛ این شرکت پس از گلکسی نوت ۲۰، هیچ عضو دیگری از خانواده گلکسی نوت را در دسترس قرار نداد. گلکسی S21 اولترا با قلم S-Pen و دیگر ویژگی‌های گوشی‌های گلکسی نوت معرفی شد، بنابراین مشخص شده است که شرکت سامسونگ تمایلی به ادامه تولید گلکسی نوت ندارد.

گلکسی S22 اولترا به عنوان پرقدرت‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ در نقش جانشین گلکسی نوت ظاهر شده است؛ این گوشی به خوبی توانسته است خلاء ایجاد شده بر اثر توقف تولید گلکسی نوت را پر کند. بنابراین منطقی است که شرکت سامسونگ توجه ویژه‌ای به دستگاه‌های سری گلکسی S Ultra داشته باشد. انتظار می‌رود که سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S23 را در فصل اول سال ۲۰۲۳ میلادی معرفی کند.

کد خبر 585792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.