حضور معاونان شهرداری و ایجاد ادبیات مشترک

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از معاونان شهرداری تهران می‌خواهیم بیشتر در کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند تا به ادبیات مشترک برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی، امروز_ یک‌شنبه دوازدهم تیرماه_ در هفتادوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع سخنان علیرضا زاکانی، ضمن تشکر از ارائه مطالب از سوی شهردار تهران، اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده مردم از سخنان شهردار به عنوان یک آرزوی بزرگ یاد نمی‌کنم، چراکه این اقدامات شدنی است. در دوره مدیریت آقای قالیباف نیز اتفاقات بزرگی رخ داد که آرزو هم نبود؛ بنابراین این صحبت‌ها شدنی است.

وی با تاکید بر اینکه مدیرت جهادی یک تفکر است و این راه باید ادامه داشته باشد، افزود: امروز اگر در شورای اسلامی شهر تهران حضور داریم و شهردار پایتخت را انتخاب کردیم، براساس تفکر جهادی است و باید با حمایت شورای اسلامی شهر تهران اقدامات را دنبال کنیم و انرژی منفی ایجاد نکنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: از معاونان شهرداری تهران می‌خواهیم بیشتر در کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند تا به ادبیات مشترک برسیم.

به گزارش ایمنا، جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران امروز یک‌شنبه با حضور علیرضا زاکانی برگزار شد و اعضای شورای شهر دیدگاه‌های خود را مطرح کردند؛ شهردار تهران نیز در این جلسه مطالبی را عنوان کرد.

کد خبر 585787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.