آفتاب به شهر نمایشگاهی تبدیل شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلسه‌ای که با مسئول نمایشگاه‌های کشور در خصوص شهر آفتاب برگزار شد، خوب بود، به آنان گفتیم آماده همکاری هستیم به شرطی که شهر آفتاب به یک شهر نمایشگاهی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران، امروز_ یک‌شنبه، دوازدهم‌تیرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع سخنان زاکانی در صحن شورا، اظهار کرد: مصوبه‌ای در پاییز سال گذشته داشتیم که طبق آن قرار بود شهرداری طرحی را در مورد صدور پروانه ساختمانی ارائه دهد، اما هنوز ارائه نشده است و منتظر هستیم.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم این طرح به شورا بیاید، افزود: کوتاه کردن زمان صدور پروانه مهم است، اما تمام مراحل نباید پشت هم باشد. مراحل می‌تواند به گونه‌ای انجام شود که همزمان با هم باشد به طور مثال زمانی که مالک نقشه را می‌آورد می‌تواند محاسبات فنی یا نما را نیز همراه خود بیاورد که این فرایند یک ماه از زمان صدور پروانه کم می‌کند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت تکمیل بزرگراه یادگار امام (ره)، افزود: در دوره‌های گذشته عده‌ای به دنبال ساخت تونل بودند، اما اگر بزرگراه یادگار ساخته شود، بهتر است.

چمران تصریح کرد: جلسه‌ای که با مسئول نمایشگاه‌های کشور در خصوص شهر آفتاب برگزار شد، خوب بود، به آنان گفتیم آماده همکاری هستیم به شرطی که شهر آفتاب به یک شهر نمایشگاهی تبدیل شود.

کد خبر 585784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.