تعامل مدیریت شهری با هنرمندان فرصتی برای توسعه شهر است

شهردار تیران گفت: تعامل مدیریت شهری با اهالی فرهنگ و هنر زمینه را برای توسعه شهر فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن حجتی در بازدیدهای دوره‌ای مدیریت شهری از مجتمع‌ها، مناطق و مراکز فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، از مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون بازدید و در نشست با رئیس آن اداره، اظهار کرد: چنین بازدید و نشست‌هایی عامل افزایش تعاملات فرهنگی و هنری و توسعه شهری خواهد شد.

وی افزود: انتقال پیام با استفاده از زبان هنر مثل نمایش، سرود، هنرهای تجسمی و شعر و ادب بیش از روش‌های دیگر مؤثر، کارآمد و ماندگار تر خواهد بود.

شهردار تیران خاطرنشان کرد: توجه به مؤلفه‌های فرهنگی و توسعه فرهنگ شهروندی، مدیریت شهری را در نیل به اهداف خود موفق کرده و در پیشبرد امور همبستگی اجتماعی نیز پدیدار می‌شود.

حجتی تعامل هنرمندان در دوره جدید مدیریت شهری و شورای اسلامی را یک فرصت و سرمایه برای شهر عنوان و تصریح کرد: تعامل مدیریت شهری با اهالی فرهنگ و هنر فرصت سازی برای توسعه شهری به حساب می‌آید.

وی بر بهره‌گیری از ابزارهای هنری برای ایجاد نشاط اجتماعی تاکید کرد و گفت: تعامل شهرداری با مؤسسات، مراکز فرهنگی و انجمن‌های هنری در راستای توسعه فرهنگ اصیل و ناب ایرانی و اسلامی خواهد بود.

کد خبر 585734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.