عمارت هنرمند، میزبان آثار بانوی نقاش اصفهانی

حدود ۲۵ اثر از نقاش اصفهانی، دنیا امید این روزها در عمارت هنرمند اصفهان به نمایش درآمده است، نمایشگاهی که افتتاحیه خود را پرشور آغاز کرد.

این هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دنیا امید متولد سال ۱۳۶۲ اصفهان هستم و در رشته معماری تحصیل کرده‌ام اما نقاشی برای من چیز دیگری است؛ ۱۵ سال است که نقاشی می‌کنم و دو استاد من در این راه، مرحوم حامدیان و آقای فرهادیه بوده‌اند.

وی ادامه داد: در کنار نمایش آثار آبرنگ من در این نمایشگاه، تعدادی تابلوی نقاشی خط که با پاستل و گچ، کار شده نیز به نمایش درآمده است؛ سعی کردم قیمت تابلوها مناسب باشد و قیمت آنها از ۷۰۰ هزار تا حدود سه میلیون تومان متغیر است.

این هنرمند درباره دلیل انتخاب عمارت هنرمند برای نمایش آثارش، گفت: نمایشگاه من تا ۲۱ تیرماه در عمارت هنرمند ادامه دارد و فکر می‌کنم با حضور فرید صلواتی و شوری که این مکان با تعامل خوب با هنرمندان دارد، یکی از بهترین گالری‌ها برای نمایش آثار هنری باشد.

امید افزود: از نظر من همت هنرمندان، به ویژه بانوان هنرمند باید بالا باشد و در کنار هنر برای نمایش آثار و بالا بردن کیفیت کار نیز تلاش کنند.

وی افزود: بانوان در هر زمینه‌ای کار می‌کنند باید با قدرت ادامه دهند و کار خود را به بهترین نحو ارائه دهند؛ شرایط اصفهان برای کار هنری خوب است، به بانوان پیشنهاد می‌کنم از علایق خود نکشند. باید باور کنیم که خواستن توانستن است.

این هنرمند گفت: حمایت از هنر و بازدید از نمایشگاه‌ها به نظر من بهترین راه برای انگیزه دادن به هنرمندان جوان اصفهانی است که از جان برای هنر مایه می‌گذارند.

کد خبر 585698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.