برقراری بیش از ۱۵۱ هزار تماس با آتش‌نشانی اصفهان در ۳ماه نخست امسال

سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان، با بیان اینکه طی سه ماه ابتدایی سال جاری، ۱۵۱ هزار و ۵۹۷ تماس با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اصفهان برقرار شده است، گفت: طی مدت مذکور، مأموران سازمان آتش‌نشانی اصفهان به سه هزار و ۳۴۴ مأموریت امدادونجات و آتش‌سوزی اعزام شدند.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی سه ماه نخست سال جاری، یک هزار و ۹۹ دستگاه اطفائیه در شهر استقرار یافت و یک هزار و ۲۲۰ گشت ایمنی نیز در سطح شهر اصفهان انجام شد.

وی با بیان اینکه در سه ماه ابتدایی امسال ۱۵۱ هزار و ۵۹۷ تماس با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اصفهان برقرار شده است، افزود: طی مدت مذکور، مأموران سازمان آتش‌نشانی اصفهان به سه هزار و ۳۴۴ مأموریت امدادونجات و آتش‌سوزی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی مدت مذکور یک هزار و ۲۶۴ مورد حریق در سطح استان اصفهان رخ داده است، تصریح کرد: طی سه ماهه ابتدایی امسال به دو هزار و ۸۰ حادثه و خدمات ایمنی، خدمت‌رسانی شده است.

وی با بیان اینکه میانگین زمان رسیدن مأموران سازمان آتش‌نشانی اصفهان به محل حریق و حوادث ۰۳:۵۰ بوده است، خاطرنشان کرد: یک هزار و ۲۲۵ نفر در مأموریت‌های سه ماه نخست سال جاری توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی اصفهان از حوادث نجات یافته‌اند.

کد خبر 585615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.