نامه نماینده آبادان به وزیر نیرو فرافکنی است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه اخیر نماینده آبادان به وزیر نیرو، گفت: یقیناً اگر بخواهیم مشکل آب را حل کنیم باید براساس واقعیات و تصمیمات کارشناسی صحیح قضاوت کنیم؛ این نامه اساساً بنای کارشناسی ندارد، فرافکنی، سطحی و ظاهری است.

محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نامه اخیر نماینده آبادان به وزیر نیرو مبنی بر تخصیص آب کارون به پروژه بن_ بروجن از محل کاهش تخصیص پروژه‌های انتقال آب کوهرنگ یک و دو، اظهار کرد: در خصوص طرح‌های انتقال آب، روند یک جانبه گرایانه‌ای با کارشناسی‌های ناقص در حال اجرا است که کار را به نتیجه نخواهد رساند و راه به جایی نمی‌برد.

وی افزود: اینکه تخصیصی که از گذشته و پیش از انقلاب در زمانی که فراوانی آب بوده و یک حقوق مکتسبه‌ای را برای کشاورزان و آب شرب استان ایجاد شده را زیر سوال ببرند و با مکاتبات غیرکارشناسی، غیر دقیق و غیر علمی فرافکنی کنند، اساساً امر قابل قبولی نیست و مردود است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: یقیناً اگر بخواهیم مشکل آب را حل کنیم باید براساس واقعیات و تصمیمات کارشناسی صحیح قضاوت کنیم؛ این نامه اساساً بنای کارشناسی ندارد و فرافکنی، سطحی و ظاهری است.

کد خبر 585613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.