آتش‌نشانان فومن به ۱۲۱ ماموریت اعزام شدند

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن گفت: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات این واحد در سه ماهه نخست سال جاری به ۱۲۱ مورد ماموریت اطفای حریق، حادثه، امداد و نجات و خدمات ایمنی اعزام شدند.

امین خوش‌برش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد، به ۱۲۱ مأموریت اطفای حریق، حادثه، امداد و نجات و خدمات ایمنی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان شهر فومن در سه ماهه ابتدای امسال به ۶۷ مورد عملیات اطفای حریق اعزام شدند، افزود: از این تعداد آتش‌سوزی، ۱۸ مورد مسکونی، هفت مورد تجاری، دو مورد انباری، سه مورد ساختمان اداری، شش مورد خودرو، دو مورد سلیندر گاز، دو مورد ترانس برق، ۱۵ مورد خار و خاشاک، هفت مورد باغ، دو مورد ضایعات و سه مورد سطل زباله بوده است.

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن خاطرنشان کرد: این واحد در زمینه تصادفات خودرو منجربه فوت یک مورد، تصادفات منجر به حبس سه مورد، اقدام به خودکشی دو مورد، جا ماندن کلید ۱۲ مورد، محبوس شدن در آسانسور هفت مورد، محبوس شدن در منزل سه مورد، سقوط از ارتفاع یک مورد، نجات از چاه یک مورد، رهاسازی انگشتر پنج مورد، صید حیوانات موذی ۱۷ مورد و حوادث متفرقه دو مورد به شهروندان خدمات ایمنی ارائه کرده است.

خوش‌برش تصریح کرد: این تعداد عملیات در شهر و حومه شهر فومن انجام شده و واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در آتش‌سوزی‌ها و حوادث مختلف، کل این شهرستان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن با ۲۵ نیروی انسانی، سه خودروی اطفای حریق، یک خودرو امداد و نجات و یک تانکر آب‌رسان در یک ایستگاه فعالیت می‌کند.

به گزارش ایمنا، شهر فومن با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 585600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.