امیدوارم بتوانم نظر اسکوچیچ را جلب کنم/ذوب‌آهن پایه‌های قوی دارد

«تیم ذوب‌آهن همیشه پایه‌های قوی داشته است و امیدوارم امسال هم از بازیکنان پایه‌ها در تیم بزرگسالان استفاده شود و بازیکنان بیشتری در لیگ برتر ببینیم؛ چون این پتانسیل را جوانان ذوب‌آهن دارند اما درنهایت این موضوع منوط به نظر کادرفنی است.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل گذشته لیگ برتر در حالی به پایان رسید که برخلاف فصول اخیر باشگاه‌های لیگ برتری کمتر به جوان‌گرایی روی آوردند که نتیجه آن در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال در ازبکستان با حذف شاگردان مهدوی کیا در مرحله گروهی مشخص شد. محمدحسین اسلامی، یکی از معدود پدیده‌های فصل گذشته بود که رفته‌رفته خود را در ذوب‌آهن نشان داد و توانست در لیست نهایی مهدی مهدوی‌کیا برای مسابقات قهرمانی آسیا قرار بگیرد. اسلامی در گفت‌وگویی که با خبرنگار انجام داد از وضعیت خود و ذوب‌آهن صحبت کرد که مشروح آن در ذیل آورده شده است:

روزهای اخیر تمرینات ذوب‌آهن برای فصل جدید آغاز شده است. آیا در تمرینات حضور دارید؟

بله تمرینات از روز نهم تیرماه و با حضور بازیکنان و کادر فنی برای حضوری قدرتمند در لیگ آغاز شده است. من هم تا چند روز آینده به تیم ملحق خواهم شد.

برنامه شما برای فصل آینده چیست؟ چه قولی برای فصل بعد می‌دهید؟

امسال می‌خواهم بیشتر از فصل گذشته بازی کنم و به لطف خدا بتوانم گل‌های بیشتری برای تیم بزنم و مثمرثمر باشم. قولی نمی‌توانم بدهم ولی یک سری هدف‌هایی برای خود ترسیم کردم که امیدوارم بتوانم به آن‌ها دست پیدا کنم.

با توجه به اینکه در آستانه شروع جام جهانی هستیم آیا به تیم ملی هم فکر می‌کنید؟

تلاش خود را خواهم کرد که بهترین عملکرد را داشته باشم و امیدوارم بتوانم نظر اسکوچیچ را جلب کنم.

در فصلی که گذشت آیا به چیزهایی که می‌خواستی رسیدید؟

فصل گذشته تارتار به من فرصت داد و در بیش از ۱۵ مسابقه برای ذوب‌آهن به میدان رفتم و موفق به زدن دو گل و کسب دو پنالتی شدم؛ می‌توان گفت تا حدودی توانستم به آن چیزی که می‌خواستم برسم.

عملکرد ذوب‌آهن در فصلی که گذشت را چطور ارزیابی می‌کنید؟

فصل گذشته به علت اینکه ذوب‌آهن در لیگ بیستم نتوانسته بود عملکرد خوبی داشته باشد فشارهایی روی تیم بود که نتوانستیم در بعضی از مسابقه‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم ولی در نهایت توانستیم فصل را با رتبه هشتمی به پایان برسانیم که نشان می‌دهد نسبت به لیگ بیستم عملکرد به مراتب بهتری داشتیم.

امیدوارم بتوانم نظر اسکوچیچ را جلب کنم/ذوب‌آهن همیشه رده‌های پایه‌ قوی داشته است

آیا این فصل به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز فکر می‌کنید؟

بله، امیدواریم امسال با شناخت بیشتری که از تارتار و تفکراتش به دست آوردیم رتبه بهتری کسب کنیم.

با جدایی محمد خدابنده‌لو از شما به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی او در میدان مسابقه یاد می‌شود. نظر شما در این خصوص چیست؟

محمد پسر خوب و با اخلاقی است و فصل گذشته برای تیم زحمت زیادی کشید و امیدوارم بتواند در گل‌گهر هم موفق باشد. درخصوص خود هم، تابع نظر کادر فنی هستم و هر جا که بگویند بازی می‌کنم.

برسیم به تیم ملی امید، عملکرد تیم ملی امید را چگونه می‌بینید و فکر می‌کنید این تیم بتواند طلسم نرفتن به المپیک را بشکند؟

تیم خوبی داریم و در مسابقات ازبکستان هم تیم ما نسبت به دیگر تیم‌ها یکی دو سالی کوچک‌تر بود و بچه‌ها تجربه کافی برای چنین تورنمنتی را نداشتند. می‌توانم بگویم مهدوی‌کیا چه از نظر فنی و چه از نظر اخلاقی مربی با دانشی است و دلیل نتیجه نگرفتن تیم امید بی‌تجربگی بازیکنان بود.

چه شباهت‌ها و تفاوت‌هایی بین تارتار و مهدوی‌کیا می‌بینید؟

هر دو از نظر اخلاقی از بهترین مربیان ایران هستند ولی تارتار تفکراتش بیشتر دفاعی است درحالی‌که مهدوی‌کیا بیشتر هجومی است؛ اما در کل هر دو از سطح فنی بالایی برخوردار هستند.

تا چه زمانی با ذوب آهن قرارداد دارید آیا صحبت‌هایی مبنی بر تمدید قرارداد شما انجام شده؟

قرارداد من این فصل به پایان می‌رسد و صحبت‌هایی هم انجام گرفته است؛ حال باید دید چه مسائلی پیش می‌آید.

با توجه به اینکه خود شما هم از پایه‌های ذوب آهن به تیم اضافه شدید نظرت راجع به پایه‌های این تیم چیست؟

تیم ذوب‌آهن همیشه پایه‌های قوی داشته است و انشاالله که امسال هم از بازیکنان پایه‌ها در تیم بزرگسالان استفاده شود و بازیکنان بیشتری در لیگ برتر ببینیم؛ چون این پتانسیل را جوانان ذوب آهن دارند؛ اما در نهایت این موضوع منوط به نظر کادر فنی است.

حرف و سخن پایانی؟

تشکر می‌کنم از مجموعه ذوب‌آهن چه مدیر عامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره و چه مدیرعامل کارخانه که از امثال من حمایت می‌کنند و بها می‌دهند. امیدوارم حمایت از بازیکنان محصول رده‌های پایه بازهم تداوم داشته باشد.

کد خبر 585590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.