ویژگی محصول اقتصادی جدید مایکروسافت چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مایکروسافت احتمالا سرفیس گو چهار را با پردازنده مبتنی بر معماری Arm تولید می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نسل جدید محصول اقتصادی مایکروسافت که فعلاً آن را با نام سرفیس گو چهار می‌شناسیم، ممکن است با پردازنده مبتنی بر معماری Arm تولید شود. به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت قصد دارد در سال ۲۰۲۲ بیش از پیش از معماری Arm استفاده کند؛ به طوری که در جریان برگزاری مراسم Build امسال، مجموعه ابزار کاملی را با سرویس‌هایی که به صورت بومی برای معماری آرم توسعه داده شده‌اند، معرفی کرد.

با وجود برنامه‌های مایکروسافت برای افزایش توجه به آرم، احتمالاً این شرکت قصد ندارد به این زودی به شکل همه‌جانبه سراغ معماری آرم برود؛ مایکروسافت همچنان به تولید سرفیس‌های مجهز به پردازنده اینتل ادامه می‌دهد. شرکت سازنده ممکن است مدل دیگری از سرفیس گو چهار را با پردازنده اینتل بسازد که مخصوص کسب‌وکارها است و مدل مجهز به پردازنده آرم را در دسترس مشتریان عادی قرار دهد.

در صورتی که مایکروسافت به دنبال تولید سرفیس گو چهار با پردازنده آرم باشد احتمالاً در نهایت یکی از پردازنده‌های سری Snapdragon 7c را استفاده می‌کند؛ البته امکان استفاده از پردازنده‌های دیگر نیز وجود دارد. زمان عرضه این دستگاه هنوز مشخص نشده است؛ مایکروسافت سرفیس گو دو را تقریباً دو سال پس از نسل اول عرضه کرد، اما یک سال بعد شاهد عرضه سرفیس گو سه بودیم. بنابراین ممکن است سرفیس گو چهار در سال جاری در دسترس افراد قرار بگیرد.

کد خبر 585550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.